Beantwoord

Wifi Experia Box V10 schakelt naar kanaal 36

  • 23 January 2020
  • 41 reacties
  • 614 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een nieuwe modem toe te sturen. Pas als de huidige modem defect is zal het technische systeem dat detecteren en je een nieuwe modem toesturen. Dit is dan de nieuwste modem op voorraad. Het is dus mogelijk dat je weer hetzelfde modem gaat ontvangen. Ik heb in dit geval wel de mogelijkheid om een ExperiaWiFi toe te sturen, alleen weet ik niet zeker of dat het probleem zal verhelpen. Laat je mij weten of je dat wilt?

De huidige modem functioneert niet aangezien mijn verbinding steeds wegvalt. Dat het ‘technische systeem’ dat niet detecteert is dan een beperking van dat systeem (niet alle fouten worden gezien).
Een ExperiaWifi zal mijn probleem niet oplossen: zie de thread alhier).
Ik begrijp dat de V12 dat probleem niet heeft, dus ik wil je toch verzoeken om mij een V12 te sturen. 
Ik betaal mijn abonnement voor een goed werkend internet en het kan mijns inziens niet zo zijn dat mijn probleem NIET wordt opgelost!. 

Reputatie 7
Badge +24

Uw internet zal ook goed werken. Bekabeld. Een KPN medewerker zal u aanraden de WiFi manager te doen. Waarna u mogelijk 2 gratis versterkers krijgt. En het wifi op uw Experiabox uitgeschakeld word. De kans is klein dat u zomaar een 12 krijgt.

Bekabeld?? Wie zegt dat elk apparaat bekabeld kan worden aangesloten?? Ik heb EEN WIFI probleem. 

Versterkers halveren volgens mij de snelheid en dat is een lapmiddel voor een modem/router die niet goed functioneert.

Reputatie 7
Badge +21

Bekabeld?? Wie zegt dat elk apparaat bekabeld kan worden aangesloten?? Ik heb EEN WIFI probleem.

Zoals ik al eerder aangaf in dit topic heb ik alleen de mogelijkheid om een gratis Experia WiFi toe te sturen, De Experia WiFi is voor veel klanten een oplossing. Het versturen van een KPN Box 12 is helaas niet mogelijk. Als je wilt dat ik een Experia Wifi jouw kant op stuur, dan hoor ik dat graag van je!

 

Laten we dan die gratis Experia Wifi maar proberen. Dus als die opgestuurd kan worden, graag.

gr. Fred

Reputatie 7
Badge +21

Laten we dan die gratis Experia Wifi maar proberen. Dus als die opgestuurd kan worden, graag.

Wil je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Welke gegrvens heb je minimaal nodig om de experia wifi te kunnen verzenden?

Reputatie 7
Badge +21

Als je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in je KPN Forum profiel, dan heb ik voldoende gegeven om een Experia WiFi te kunnen versturen.

Profiel is bijgewerkt. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist twee Experia Wifi's toegestuurd. Deze versterkers worden zo snel mogelijk verzonden. Laat je ons weten of je het probleem hebt kunnen verhelpen met deze versterkers?

Bedankt. Zodra ik eea getest heb laat ik het weten

Vikash, ik heb nog steeds niks ontvangen..

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het pakketje inderdaad nog niet is verstuurd door onze logistieke afdeling. Ik verwacht dat dat morgen gaat gebeuren. Nog even geduld. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

@Freddie99 Heb je de versterker inmiddels ontvangen en hebt je het probleem daarmee kunnen verhelpen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!