Beantwoord

Wireless Perfume Diffuser van Rituals

  • 8 november 2017
  • 30 reacties
  • 34212 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Hallo allemaal, ik heb de Rituals Genie ook gekocht maar kan geen verbinding maken. Al 3 dagen mee bezig maar helaas. Wifi op 2.4 GHZ gezet en alle stappen doorlopen maar het wil maar niet werken, ik krijg steeds de melding 'Verbinding mislukt'. Ik heb rituals klantenservice gebeld en zij zeggen dat het mogelijk door IOS13 komt en dat de app daarvoor geüpdatet moet worden. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik geloof eigenlijk niet dat het te maken heeft met IOS13. Kan iemand mij helpen???
Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het forum, @UK2019. Goeie vraag! Het is erg goed mogelijk dat de nieuwe software van Apple de verbinding tegenhoudt. Rituals zal dan de bug moeten herstellen door een software update. Zelf heb ik er geen ervaring mee, misschien dat andere iOS-gebruikers zich hier nog melden. Even afwachten..
Goedemiddag, inderdaad DAT zou het goed kunnen zijn !! Het apparaat werkte bij mij via de app ! EN ..... de software van mijn iPhone geüpdate en geen verbinding meer ....
Het lijkt inderdaad vooralsnog onmogelijk om te koppelen met iOS13.1. Zat ook uren te proberen zonder resultaat. Heb vervolgens een oudere i-phone gepakt die nog op iOS12 draaide en toen lukte het koppelen direct. Vervolgens kon ik het apparaat wel bedienen met de nieuwste versie van iOS.
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Ingrid B en @Jambo1972, welkom op het KPN forum. Bedankt dat ook jullie hier reageren in het topic. Ik denk dat we op basis van jullie ervaringen met iOS 13 en de Rituals Perfume Diffuser kunnen concluderen dat er inderdaad een bug zit in de software. Balen! Door een software update van Apple en/of Rituals moet het worden opgelost. Hopelijk wordt daar snel aan gewerkt.

Mocht je het echt heel storend vinden, dan zou je een downgrade van iOS kunnen overwegen. Dat geniet niet perse de voorkeur, omdat je dan bijvoorbeeld beveiligingsrisico's kunt lopen.

Reageer