Beantwoord

Gaat Multisim ook werken met Samsung Galaxy Watch?

  • 27 October 2022
  • 32 reacties
  • 1944 keer bekeken

Wordt Multi Sim alleen beschikbaar icm een Apple Watch of gaat dit ook werken met de Galaxy watch?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 31 October 2022, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Er wordt hard aan gewerkt Multisim op de Galaxy Watch 5 mogelijk te maken. Is er enig zicht op een termijn waarbinnen dit mogelijk wordt? Kun je op een mailinglist komen om gewaarschuwd te worden als dit is gerealiseerd?
Het is een beetje slordig dat het wel werkt voor de smartwatches die jullie verkopen van Apple en niet voor Android smartwatches. Doet me denken aan de banken, je kunt overal betalen met je Apple smartwatch met Apple Pay maar niet met je Android smartwatch met Google Pay. Alleen bij ABN AMRO kan het sinds kort geloof ik. 
We ondersteunen alleen de onbeschoft dure producten van Apple, is dat het beleid?

Mvg,

Roel

 

Hoi Roel. Je kan sinds een paar maanden ook via google pay (wat de vervanger is van de rabowallet) ook met je horloge betalen via de Rabobank. Werkt op zich wel aardig alleen moet je verplicht elke keer een pincode of patroon invoeren als je iets op je horloge wil doen. Dit zit niet in de app zelf. Best irritant

Reputatie 1

Er wordt hard aan gewerkt Multisim op de Galaxy Watch 5 mogelijk te maken. Is er enig zicht op een termijn waarbinnen dit mogelijk wordt? Kun je op een mailinglist komen om gewaarschuwd te worden als dit is gerealiseerd?
Het is een beetje slordig dat het wel werkt voor de smartwatches die jullie verkopen van Apple en niet voor Android smartwatches. Doet me denken aan de banken, je kunt overal betalen met je Apple smartwatch met Apple Pay maar niet met je Android smartwatch met Google Pay. Alleen bij ABN AMRO kan het sinds kort geloof ik. 
We ondersteunen alleen de onbeschoft dure producten van Apple, is dat het beleid?

Mvg,

Roel

 

Je kan alle bankpassen gebruiken overigens, maar sommige hebben wat extra werk om er op te krijgen. Toevoegen doe je met het kaartnummer dat je over het algemeen kan vinden in je online bank app.

Er wordt hard aan gewerkt Multisim op de Galaxy Watch 5 mogelijk te maken. Is er enig zicht op een termijn waarbinnen dit mogelijk wordt? Kun je op een mailinglist komen om gewaarschuwd te worden als dit is gerealiseerd?
Het is een beetje slordig dat het wel werkt voor de smartwatches die jullie verkopen van Apple en niet voor Android smartwatches. Doet me denken aan de banken, je kunt overal betalen met je Apple smartwatch met Apple Pay maar niet met je Android smartwatch met Google Pay. Alleen bij ABN AMRO kan het sinds kort geloof ik. 
We ondersteunen alleen de onbeschoft dure producten van Apple, is dat het beleid?

Mvg,

Roel

 

Google Pay werkt ook bij de Rabobank icm Android. Ik heb hem werkend op mn Android 5 Pro.

ING heeft ook plannen begreep ik recent. Wat de banken betreft zie je voortgang. In tegenstelling tot multisim voor Android. Waarom houdt de top bij KPN dit tegen?

Ik ben ook wel benieuwd. Ik vind het raar dat T mobile het al een tijdje aanbiedt en @Kpn nog steeds niet duidelijk maakt of en wanneer ze het gaan aanbieden. Ik zie dat t mobile ook leuke gogogo deals heeft nu. Dus misschien loont het wel om volledig te gaan overstappen... Op zn minst zouden ze toch wel duidelijker kunnen zijn dan ze nu zijn. 

Reputatie 2

Waarom gaat het altijd over multisim. Ik wil gewoon mijn eigen nummer in mijn watch5 hebben. Niets multisim. De watch5 lte voldoet aan alle mobiele standaarden. Als de providers in Nederland het toestaan, kun je hier je E-SIM plaatsen


U kunt het watch5 lte ook configureren zonder verbonden te zijn met een telefoon https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00078020/.
KPN moet esim gewoon vrijgeven

Hier nog een beschrijving met het hele stappenplan zonder verbinding te maken met een mobiele telefoon
https://www.verizon.com/support/knowledge-base-220915/

Oei, dit valt mij wel tegen van KPN, de grootste netwerkprovider.

Hou het al een hele tijd in de gaten, maar nog steeds niet voor Samsung. Ben toch echt een grote Samsung fan. Zit toch te overwegen om dan over te gaan stappen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Per vandaag, 28 juni, is de Multisim voor de Samsung Galaxy Watch beschikbaar bij KPN. Zie voor meer informatie het onderstaande topic:


Als er nog vragen zijn, dan lezen wij dat graag in het bovenstaande topic!