Goedendag
mij galaxy z flip4 is onbruikbaar na 3 maanden omdat er een scheur in het scherm zit waar deze scharniert.
dit toestel is dan gelijk onbruikbaar. Niet mogelijk om te resetten of een back up te maken.
nu zie ik om het Samsung forum dat dit een veel komend defect is.
namelijk dat er meerdere zijn die om de 3 maanden scherm heb moeten laten vervangen.
In onze situatie belde de school van mijn dochtertje en ik kon dus niet opnemen. Waardoor ik in paniekerig raakte
dit toestel is zodanig slecht dat ik er geen vertrouwen in heb.
ik ben naar de kpn winkel gegaan en getoond dat ik deze telefoon niet kan gebruiken en dat ik een oplossing wil.
nu zeggen ze dat ik de verzekering in moet schakelen voor een garantie probleem. Dat ga ik niet doen het is een defect. Ik wil dit toestel niet meer aangezien het zeer onbetrouwbaar is.
ook duurt de reparatie 2 weken. Dus zit ik zonder telefoon en moet ik dit zelf opsturen.
daarna klanten service gebeld en daar wordt gewoon opgehangen. Heb 4 maal met iemand gesproken en die willen ook niks betekenen.
het is ronduit beschamend hoe ik wordt behandeld voor een defect product gekocht bij kpn.
ik wil een ander type product dis geen flip of fold aangezien deze te onbetrouwbaar zijn.
anders wil ik de koop ontbinden waar ik dus recht op heb.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel