Beantwoord

Kan mijn Multisim worden stopgezet na verkoop van mijn Apple Watch?

  • 9 September 2023
  • 6 reacties
  • 220 keer bekeken

Reputatie 1

Ha KPN, ik heb zojuist mij apple watch verkocht. Kunnen jullie mijn multisim opzeggen?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door rsnhakan 15 September 2023, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat zou op het horloge zelf uitgezet moeten kunnen worden maar als dat niet lukt dan kun je ook altijd even bellen met 0800-0402 en dan zetten mijn collega's dat voor je uit. 

Reputatie 1

@RayRay36 goede vraag. Ik had gisteren exact dezelfde vraag. Helaas heeft niet iedereen de juiste kennis om je hiermee te helpen. Dit was mijn ervaring gisteren in ieder geval. Ik werd doorverwezen naar Apple.

 

Gelukkig had ik de Watch nog. Onderstaande stappen gevolgd en direct een bevestiging gekregen dat het de-activeren was gelukt.

 

Ik kan mij voorstellen dat je de Watch niet meer hebt. Dus hopelijk is er iemand die het voor je kan regelen..

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Het zou prettig zijn als de multsim gewoon door de klant zelf opgezegd kan worden ipv dat daar de klantenservice voor gebeld moet worden.

Reputatie 7
Badge +13

Dat zou je met de instructies die @rsnhakan stuurde ook zelf moeten kunnen doen. Rein, of lukt het daarmee niet?

Reputatie 6
Badge +2

Dat zou je met de instructies die @rsnhakan stuurde ook zelf moeten kunnen doen. Rein, of lukt het daarmee niet?

 

Nee, de laatste keer gaf de watch aan dat de multisim gekoppeld was aan een andere watch (wat niet het geval was, alleen was ik van telefoon veranderd), en moest ik de klantenservice bellen om het abonnement te stoppen. Er is geen optie in MijnKPN om zelf het abonnement te stoppen.

Reputatie 7
Badge +13

Dat is spijtig dan, je hebt gelijk in een dergelijke situatie kan dan alleen een medewerker van KPN dan de aanpassing doen.