Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9587 keer bekeken
Levertijd iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

Goedenavond, 
Weten jullie al wat meer over de levertijd van de iPhone 11 128GB black 

Vorige week mn Abbo verlengd en na verzenden pas zeggen dat hij niet leverbaar is.. 

kunnen jullie een indicatie geven hoe wat en wanneer?..

Hoi @P72 . Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Helaas heb ik geen datum voor jou. Het beste advies wat ik je kan geven is om je e-mail en  jouw persoonlijke bestellingspagina in de gaten te houden. 

 

Ja dat snap ik dat ik kan kijken in mn mail en bestelling, als er staat dat hij niet voorradig is kan ik er nog niet uithalen wanneer ze ongeveer geleverd worden.. 

Reputatie 7
Badge +20

 We weten ook nog niet wanneer dit toestel weer geleverd gaat worden @P72, we hebben vanuit Apple nog geen datum ontvangen helaas :slight_frown: 

Beste KPN,

Weten jullie ondertussen al meer over de levering van de iPhone 11 white 64 GB? Ik wacht namelijk al 5 weken op mijn telefoon. 

Reputatie 7

5 weken wachten is lang inderdaad, @Marlou_scheer. Op dit moment is het voor ons ook nog niet duidelijk wanneer we een nieuwe levering krijgen van dit model iPhone 11. Op het moment dat jouw toestel geleverd kan worden krijg je hier bericht over en zal de status in Mijn Bestelling worden bijgewerkt.

Goedemiddag ik heb Ruim 3 weken geleden  een mobiel besteld de iPhone 11 Red en krijg steeds een berichtje dat hij niet op voorraad is mijn vraag is hoe lang dit nog gaat duren

mvg Tonco Arts

 

Admin: samengevoegd met centrale iPhone 11 topic

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Tonco Arts,

We hebben je vraag even samengevoegd met het verzameltopic over de iPhone 11.

Ik ben gaan kijken voor je wat de verwachtingen zijn. Betreft het de iPhone 11 Red 64GB? Daarvan is de verwachte levertijd helaas onbekend. We wachten dus op voorraad vanuit Apple, maar het is nog niet duidelijk wanneer we daar nieuwe voorraad van zullen krijgen. 

Ik zie veel vragen/opmerkingen over leveringsproblemen van de iPhone 11. Ook ik wacht op mijn nieuwe telefoon (iPhone 11, 128 GB, groen). Bij het verlengen van mijn abonnement werd mij in de KPN-winkel verteld dat de telefoon niet in de winkel op voorraad was, maar thuisbezorgd zou worden. Ik kreeg de vraag of de kleur belangrijk was, want een kleurtje zou eerder beschikbaar zijn dan een zwarte. Groen bleek het snelst leverbaar te zijn, dus daarvoor gekozen. Het toestel zou aan het einde van die week verzonden kunnen worden. Ik kreeg bij thuiskomst echter al vrij snel een berichtje dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad was. Gebeld met de klantenservice en daar werd mij verteld dat de levering een week was uitgesteld. Een week later weer bericht dat hij nog niet leverbaar was. Weer gebeld en weer het antwoord: "Klopt, hij is niet geleverd, maar deze week komt hij echt". Inmiddels zijn we wéér een week verder, ik heb nog steeds geen telefoon en in de bestelstatus staat nog steeds dat hij tijdelijk niet op voorraad is. 

Waarom wordt er zo onduidelijk gecommuniceerd over de levering? Ik hoor liever dat ik een x aantal weken moet wachten, zodat ik daarop kan anticiperen, dan iedere week een loze belofte dat nu echt de telefoon onderweg is. Dat is erg vervelend. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Christl70! We hebben jouw bericht samengevoegd met dit topic! Ik snap heel goed dat dit erg vervelend is: vinden wij ook! :pensive: Wat we nu op dit moment weten, is dat de levertijd van een nieuwe voorraad vanuit Apple onbekend is. 

Hi @emma980! Fijn dat jij je vraag hier stelt! Dit toestel is uit ons assortiment, dus kan niet meer besteld worden: vandaar dat jij het toestel niet meer op onze website ziet staan. Voor de bestellingen die wij nog in behandeling hebben staan, verwachten wij deze èn volgende week nog een levering vanuit Apple! 

Ik zit nog eens door het forum te schollen, omdat ik ook al een tijdje wacht op een groene iPhone 12, 128 GB. Hij is besteld op 25 oktober in een KPN-winkel. Speciaal deze kleur besteld omdat die volgens de medewerker het snelst leverbaar zou zijn. Nu zie ik tot mijn schrik in bovenstaande reactie (die volgens mij eerder dan 25 oktober geschreven is) dat het toestel uit het assortiment is????? Hoe kan het dan dat deze mij wel is aangeboden en ga ik hem überhaupt nog krijgen?

Hi @emma980! Fijn dat jij je vraag hier stelt! Dit toestel is uit ons assortiment, dus kan niet meer besteld worden: vandaar dat jij het toestel niet meer op onze website ziet staan. Voor de bestellingen die wij nog in behandeling hebben staan, verwachten wij deze èn volgende week nog een levering vanuit Apple! 

Ik zit nog eens door het forum te schollen, omdat ik ook al een tijdje wacht op een groene iPhone 12, 128 GB. Hij is besteld op 25 oktober in een KPN-winkel. Speciaal deze kleur besteld omdat die volgens de medewerker het snelst leverbaar zou zijn. Nu zie ik tot mijn schrik in bovenstaande reactie (die volgens mij eerder dan 25 oktober geschreven is) dat het toestel uit het assortiment is????? Hoe kan het dan dat deze mij wel is aangeboden en ga ik hem überhaupt nog krijgen?

Sorry, ik schrijf iPhone 12, maar ik bedoel iPhone 11

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Christl70, welkom op ons forum! Deze zijn inderdaad helaas uitverkocht en zouden ook niet meer aangeboden moeten worden.
De order wordt door mijn collega's achter de schermen vanzelf geannuleerd als er geen toestellen meer beschikbaar komen.

Ik kan me voorstellen dat je daar niet op wilt wachten, je kunt daarover dan het beste even bellen op 0800-0402

Ik vind dit een bijzonder rare gang van zaken. Eerst krijg ik een telefoon aangeboden die er dus blijkbaar niet meer is. Tot 2x toe wordt vervolgens telefonisch medegedeeld dat levering vertraagd was, maar dat hij nu écht deze week binnenkomt. Bij toeval kom ik er nu achter dat hij al een tijdje uit het assortiment is en dat ik nu dus voor niks al een aantal weken wacht op een toestel dat niet gaat komen omdat de bestelling achter de schermen geannuleerd wordt?? Ik vind het op z'n zachtst gezegd heel bijzonder dat dat zomaar kan en dat KPN hierover geen contact opneemt met de cliënt om samen naar een oplossing te kijken. Nu moet ik zelf met de klantenservice gaan bellen? Beetje omgekeerde wereld. Ben benieuwd wat ik daar te horen krijg, want tot nu toe ben ik alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. We zijn al jaren trouwe klant van jullie, maar ik weet niet of we dat blijven.

Reputatie 7
Badge +20

@Christl70 Ontzettend balen inderdaad! Ik kan niet terugzien hoe de voorraden er toen uitzagen maar als ik de reacties hierboven las waren ze toen al uitverkocht. Het is spijtig dat je hem toen wel aangeboden gekregen hebt, daar heb ik zo ook niet echt een verklaring of oplossing voor. Wellicht dat de voorraad in de systemen iets achterliep. De bestellingen worden in ieder geval niet meteen geweigerd voor het geval er nog geannuleerd wordt, daarmee zouden nog toestellen beschikbaar kunnen komen maar op dit moment is de kans vrij klein dat er nog toestellen beschikbaar komen.

Op het moment dat de toestellen echt op zijn worden de openstaande orders geannuleerd, daar zou je dan ook nog wel een brief of mail over krijgen. Ik heb helaas niet echt een andere oplossing voor je dan annuleren en opnieuw bestellen.

Ik heb de bestelling geannuleerd. Langer wachten heeft weinig zin denk ik. Abonnement sim-only verlengd en toestel bij Coolblue besteld. Was daar nog wel op voorraad. 

Graag zou ik meer informatie willen omtrent de levering van mijn iPhone 11. Deze is een maand geleden besteld. Het enige wat ik van jullie hoor is dat jullie wachten op Apple. Hoe lang dit gaat duren weet niemand. Is er een wacht lijst? Welke positie heb ik daarop? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik lees alleen maar oude berichten over de leveringen 

maar hoe is het nu?
ik wacht vanaf mijn bestelling op 29/102021 nog steeds en krijg wel elke week een berichtje van kpn maar dit is zo nietszeggend daar schiet je dus nietsen op ze zouden toch een datum moeten kunnen noemen wanneer de volgende partij komt,

het enige wat nog rest is om de bestelling maar te cancelen!!

absoluut geen reclame voor zo een groot bedrijf

er zijn meerdere partijen die hem wel kunnen leveren!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Geer1983! Welk type toestel en kleur heb je precies besteld? We kunnen voor je nakijken of het toestel nog geleverd gaat worden en wanneer wij een levering vanuit Apple verwachten: we kunnen niet aangeven of het door jou bestelde toestel bij deze levering zit!

@Pietet de berichten die je ontvangt zijn geautomatiseerde berichten. Pas als er daadwerkelijk een toestel naar je onderweg is, ontvang je daar bericht van met een Track and Trace code om de bezorging te kunnen volgen. Van de iPhone 11 128GB Black verwachten wij in week 49 weer een levering vanuit Apple.

iPhone 11 black 64 GB

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! We verwachten in week 49 een lading van dit type te ontvangen. Ik verwacht echter ook dat dit niet voldoende is om alle klanten die er eentje besteld hebben, te voorzien. En wanneer de volgende levering komt, is nog onbekend 😞. Mocht je dus nog willen wachten, kan dat. Je zou ook even kunnen bellen met de collega's via 0800-0402 en een ander type iPhone kunnen bestellen. 

Ik heb de Iphone 11 128 GB black besteld op 17 oktober 2021, na een maand wachten heb ik eindelijk duidelijkheid dat de telefoon in week 49 aan kan komen. Alleen word er nu al gezegd dat jullie dan waarschijnlijk te weinig telefoons geleverd krijgen van Apple. Zou ik conformatie kunnen krijgen dat ik dus in week 49 mijn telefoon krijg waar ik tegen die tijd al bijna 2 maanden op wacht?

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb de Iphone 11 128 GB black besteld op 17 oktober 2021, na een maand wachten heb ik eindelijk duidelijkheid dat de telefoon in week 49 aan kan komen. Alleen word er nu al gezegd dat jullie dan waarschijnlijk te weinig telefoons geleverd krijgen van Apple. Zou ik conformatie kunnen krijgen dat ik dus in week 49 mijn telefoon krijg waar ik tegen die tijd al bijna 2 maanden op wacht?

Hi Ruben, ik heb er even voor je naar gekeken. Meer details dan dat de levering nu in week 49 verwacht wordt heb ik niet voor je. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

 We weten ook nog niet wanneer dit toestel weer geleverd gaat worden @P72, we hebben vanuit Apple nog geen datum ontvangen helaas :slight_frown: 

Ik wacht inmiddels al 6 weken (besteld op 20 okt) op mijn bestelde iPhone 11 128GB.. tot op heden nog niets gehoord ook niet de “geschatte” datum kan iemand mij iets van informatie geven?.. 

Reputatie 7
Badge +15

@P72 Op dit moment hebben wij helaas net zoveel informatie als jij, we hebben vanuit Apple geen verwachte leverdatum gekregen. :(

Ik kan je dus niets anders vragen dan nog even geduld te hebben.