Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9586 keer bekeken
Levertijd iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

Ik heb op 18 oktober een iphone 11 besteld en is het is nu 1 december, hoe lang moet ik nog wachten op levering? Ik krijg zo mijn teijfels of deze ooit nog geleverd gaat worden. Graag zou ik willen weten wanneer ik deze kan verwachten?

Reputatie 7
Badge +30

Ligt er aan welke iPhone 11 je besteld hebt, @Mvzoest. We verwachten van bepaalde modellen nieuwe levering in week 49. Maar van andere modellen hebben we nog geen nieuwe prognose. Houdt je Mijn Bestelling omgeving in de gaten. Zodra er nieuws is komt het daar te staan.

Wanneer is de Iphone 11 weer leverbaar? / is deze telefone nog leverbaar?

admin: reactie verplaats naar lopende topic

Reputatie 7
Badge +15

@GHU Welkom op het forum, precies boven jou heeft @Erik_ het antwoord al gegeven! :)

Ligt er aan welke iPhone 11 je besteld hebt, @Mvzoest. We verwachten van bepaalde modellen nieuwe levering in week 49. Maar van andere modellen hebben we nog geen nieuwe prognose. Houdt je Mijn Bestelling omgeving in de gaten. Zodra er nieuws is komt het daar te staan.

 

Ik heb op 2 oktober de Apple iPhone 11 128GB, Green besteld. Is er al bekend wanneer deze geleverd wordt? Krijg ook geen update berichten meer de laatste 2 weken.

Reputatie 7
Badge +20

@HansD1981, ik kan er zo niets over vinden. Mijn vermoeden is dat hier problemen mee zijn. Anders was deze wel geleverd. Want wat zie je precies in de bestelstatus? Als daar staat dat deze nog geleverd moet worden wil ik je vragen even te bellen met 0800-0402. Kan mijn collega er verder in duiken. 

 

@Erik_ Ik heb zojuist gebeld met KPN en zij zien alleen dat de staat van levering onbekend is. Hier schiet ik dus weinig mee op.  Het gaat om een iPhone 11 (White) 64GB. Ze kunnen ook verder niets voor mij betekenen. Ik vind dit echt een slechte zaak…. Op het moment dat ik de iPhone bestelde was deze nog gewoon leverbaar.  Hoe gaan we dit nu oplossen, mag ik een ander model uitzoeken, uiteraard voor dezelfde prijs als voor de iPhone 11? Ik verwacht hierin wel wat tegemoetkoming van jullie kant. Wij zijn een goede klant van KPN, hebben KPN compleet en 5 mobiele abonnementen en telefoons.

Reputatie 7
Badge +17

@Mvzoest Op dit moment is helaas niet bekend wanneer de iPhone 11 64GB White weer leverbaar is. Je hebt nu twee opties:

  1. Je kunt geduldig afwachten tot het toestel weer beschikbaar komt. Je kunt de levering van jouw toestel volgen via Mijn Bestelling.
  2. Je kunt deze bestelling annuleren en een nieuwe bestellingen plaatsen voor een abonnement in combinatie met een ander toestel. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402.

@Denise_  1. Ik wacht al rustig af vanaf 18 oktober…

 

 

Is het wat om op het bestelformulier bij de gewenste kleur de optie “geen voorkeur” op te nemen? Verhoogt volgens mij de mogelijkheid om op tijd uur te leveren. Want meer dan 2 maanden wachten op een nieuwe telefoon wanneer de oude is overleden, is toch echt te bizar voor woorden!

Reputatie 7

Welkom op het forum @RoelandKH, 2 maanden wachten op een nieuw toestel wachten is erg lang inderdaad! Welk model had je precies besteld? Mogelijk kunnen we je meer vertellen over de verwachting. 

Of het haalbaar is om 'geen voorkeur’ als optie toe te voegen weet ik niet, de meeste mensen hebben wel een sterke voorkeur voor een kleur. Ik geef je suggestie door!

Nou @Jasper , dat is nu niet meer nodig. Ik heb er maar elders een aangeschaft (nieuw, binnen een dag gelukt) en probeer nu de bestelling te annuleren. De suggestie is dat je dat via 0800-0402 makkelijk regelt, maar dat valt nog tegen. Zal wel afhangen van welke medewerker je toevallig aan de telefoon krijgt.

Reputatie 7
Badge +16

Dat zou niet mogen uitmaken, @RoelandKH :thinking:… Is het annuleren van de bestelling nu wel gelukt?

Je kunt eventueel ook chatten met de afdeling die de bestelling voor je kan annuleren. Bellen en chatten kan, van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. 

Hallo, ik heb op 19 september mijn contract verlengd en de iPhone 11 64GB Purple besteld. Op 31 oktober heb ik voor het laatst een email ontvangen met het bericht dat deze nog niet op voorraad is.

Ondertussen is het vier maanden geleden en ik vraag me af of het nog geleverd gaat worden of dat ik beter de bestelling kan annuleren?

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @WGMS, ik zie in onze systemen dat dit toestel niet meer op voorraad is en ik zie ook geen verwachte levertijd. Ik denk dat je hierover het beste even met ons kunt bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar denken graag even mee hoe we dit het beste op kunnen lossen!