Sticky

Melden / rapporteren van berichten

  • 3 October 2023
  • 0 reacties
  • 140 keer bekeken
Melden / rapporteren van berichten
Reputatie 7
Badge +16

Voor een goede sfeer binnen de community zijn alle gebruikers nodig. Samen zorgen we ervoor dat onze community een vriendelijke en waardevolle plek is en blijft. Voor wie nog niet bekend is met de optie melden van berichten, leggen we graag uit hoe je dat kunt doen en waarom dat zo belangrijk is voor onze community.

 

Hoe kan ik een bericht melden?

  • Ga naar het bericht dat je wilt melden
  • Aan de rechterkant van het bericht zie je een afbeelding met drie puntjes (...): klik hierop
  • Er wordt een menu geopend waarin je de optie “Melden” kunt kiezen
  • Er verschijnt een pop-upvenster waarin je de reden voor het melden kunt aangeven. Wees alsjeblieft zo duidelijk en specifiek mogelijk

  • Klik op 'Melden' om je melding te versturen

Meldingen worden beoordeeld en vertrouwelijk afgehandeld door het KPN Communityteam. Indien nodig of wenselijk ontvang je via een privébericht een terugkoppeling over de afhandeling van jouw melding. 

 

Welke berichten kunnen gemeld worden?


We lezen alles en handelen topics af in volgorde van binnenkomst (uitzonderingen daargelaten).
Via het melden van berichten kan een bericht of topic snel onder onze aandacht gebracht worden. Dit gaat om één van de volgende berichten: 

  • Privégegevens die openbaar gedeeld worden
  • Ongewenste e-mail, spamberichten en advertenties
  • Grof, haatdragend en beledigend taalgebruik
  • Verzoek om een gesloten topic te heropenen
  • Berichten die niet passen binnen onze huisregels en/of gebruikersvoorwaarden
  • Het KPN Communityteam staat altijd open voor feedback. Constructieve kritiek mag altijd, maar we willen niet dat het de sfeer binnen de community in de weg staat. Openbare reacties zijn niet de juiste plek om in discussie te gaan over het beleid of beslissingen van het KPN Communityteam. In plaats daarvan vragen we je om de meldfunctie te gebruiken of een persoonlijk bericht te sturen naar de Community Manager.

Door het melden van berichten helpen jullie ons enorm om onze community te beschermen, de goede sfeer te behouden en de kwaliteit te verbeteren. 

Bedankt voor je medewerking! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.