Sticky

Wijzigen van jouw gebruikersnaam op de KPN Community

  • 13 February 2023
  • 75 reacties
  • 1309 keer bekeken
Wijzigen van jouw gebruikersnaam op de KPN Community
Reputatie 7
Badge +16

Jouw gebruikersnaam is zichtbaar wanneer je een bericht plaatst in onze community.

Heb jij je bedacht en heb je liever een andere gebruikersnaam? Geen probleem:  één van de moderators kan jouw gebruikersnaam voor je aanpassen. 

Verzoekjes voor het wijzigen van een gebruikersnaam mag je in dit topic plaatsen. Plaats je direct een suggestie voor een nieuwe naam?

Je kunt controleren of een gebruikersnaam nog vrij is, door een @ mention in te geven en te kijken welke gebruikersnamen er dan naar voren komen. Is de door jouw gewenste naam bezet, dan moet je een andere naam kiezen of de naam creatief aanpassen.
 

Mijn naam wijzigen naar Shy kan niet, die naam is al bezet


Wij streven ernaar om je naam binnen een dag te wijzigen.

Let op: Je gebruikersnaam mag geen namen of merken van KPN bevatten.


75 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Aangepast! 

Is het mogelijk mijn forumnaam naar WilliamsNL aan te passen? Ooit heb ik deze naam gebruikt op een ander KPN ID. Hartelijk dank alvast!

 

@WilliamsNL 

Reputatie 7
Badge +30

Done, @WilliamsNL 😄

Graag mijn forumnaam veranderen naar youri90. Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +20

@Youri90 ik heb m aangepast!

Reputatie 7
Badge +9

Mag ik voortaan op dit forum als Piet van der Vooren (@PietvanderVooren) door het leven gaan? P.J.M. is zo officieel… 😉

Piet.

Reputatie 7
Badge +13

Dat mag altijd @Piet van der Vooren :-) . Ik heb het voor je aangepast Piet!

Hallo mag mijn naam misschien gewijzigd worden in @xs4allklant ?

Reputatie 7
Badge +16

Dat mag: is bij deze gewijzigd @xs4allklant 😊

Kunnen jullie mijn forumnaam wijzigen naar: Peacock82. Dank.

Reputatie 7
Badge +19

Naam is voor je gewijzigd @Peacock82 

s.v.p. forumnaam wijzigen in N.N.

 

Reputatie 7
Badge +21

@N.N. Ik heb het voor je gewijzigd!😊

Reputatie 1

Graag mijn naam wijzigen in JoostE (niet mijn volledige achternaam) Of Joost met een willekeurig cijfer erachter 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw verzoek, het is Joost_E, @Joost_E geworden! 😊

Hi, zouden jullie mijn forum naam willen aanpassen? Per abuis het abo nummer erin gezet. Mag gewijzigd worden naar joeftoe.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zag hem al voorbij komen en had m eerst al veranderd in Jef 2000😊, ik heb m nu gewijzigd naar @Joeftoe!

Verzoek: gaarne mijn forum naam wijzigen van Sabrowksi naar Sabrowski 🙏🏼

Reputatie 7
Badge +24

Verzoek: gaarne mijn forum naam wijzigen van Sabrowksi naar Sabrowski 🙏🏼

Done!

Mag ik mijn ‘oude’ gebruikersnaam weer terug?

Het is nu Piet vd Vooren, maar ik zou het weer graag Piet van der Vooren willen hebben.

Kunnen jullie dat verzorgen?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Piet vd Vooren! Als ik dit aan wil passen krijg ik de melding dat die gebruikersnaam al bestaat. Dus wellicht is deze eerder ook door jou aangemaakt met een ander e-mail adres bijvoorbeeld?

@Sanne van KPN Dat klopt, Sanne. Maar die vorige e-mailadressen zijn vervallen, en op mijn verzoek ook de daarbij gebruikte gebruikersnaam. Dus als het mogelijk is zou ik graag de gebruikersnaam Piet van der Vooren weer willen gaan gebruiken. Zou dat lukken, denk je?

Piet.

Reputatie 7
Badge +24

@Sanne van KPN Dat klopt, Sanne. Maar die vorige e-mailadressen zijn vervallen, en op mijn verzoek ook de daarbij gebruikte gebruikersnaam. Dus als het mogelijk is zou ik graag de gebruikersnaam Piet van der Vooren weer willen gaan gebruiken. Zou dat lukken, denk je?

Piet.

Hi Piet, dit moet lukken. Het is wel zo dat je alle reacties en topics kwijt bent op je huidige account als we dat gaan doen. Is dat ok? Dan verwijder ik dit account en kun je door op  Piet van der Vooren. 

Hoi @Alex van KPN,

Dat is nog mooier dan ik had gedacht! Ik had mijn nieuwe gebruikersnaam Piet vd Vooren eigenlijk alleen maar in gebruik genomen omdat ik een probleem had met het inloggen op mijn oude account met gebruikersnaam Piet van der Vooren. Als die laatste gebruikersnaam weer in gebruik kan worden genomen heeft dat zeker mijn voorkeur.

Laat je in een PB even weten hoe ik voortaan kan inloggen op mijn account met gebruikersnaam Piet van der Vooren (e-mailadres, wachtwoord e.d.)? Of blijft dat hetzelfde als nu?

Piet.

Reputatie 7
Badge +24

Done!

Reageer