Beantwoord

Per ongeluk tweede KPN ID aangemaakt, wat betekent dat voor mijn forum lidmaatschap?

  • 25 August 2021
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb PER-ongeluk :disappointed_relieved::scream:  een nieuwe KPN-ID aangemaakt met een nieuwe adres etc.etc. en alles doordat ik thuis zeer druk met werkzaamheden was en ben, vervolgens in die drukte heb al vergeten dat ik hier in Forum al geregistreerd ben/was met deze mijn bestaande gebruiksnaam en ID en de rest …

Graag ik wil natuurlijk ( weet zelf nu ook niet hoe vanzelf dat opgelost is, en hoe is me weer langs nieuwe aangemaakte ID hier inloggen gelukt ?? ) onder deze nu hier mijn gegevens blijven geregistreerd bij  forum, nu vraag ik me af als ik straks uitloggen zal, of ik hier op forum weer met deze nu bestaande ( al jaren ) mijn gebruiksnaam en/ of adres en de rest opnieuw inloggen kunnen zal.

icon

Beste antwoord door PeterG 25 August 2021, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dit is een al langer bestaande forumaccount. Hier heb je 5 maanden geleden voor het laatst mee gepost (reactie 3 maart 2021). Dit bovenstaande bericht kan dus niet onder je nieuwe kpn id staan.

Als je net een nieuw extra kpn id hebt gemaakt, kan deze daar (JoMi001) niet onder geregistreerd zijn.

Als je die nieuwe kpn id gewoon niet gebruikt (dus niet meer op inloggen) zal deze vanzelf vervallen. Via een kpn moderator kan ie ook eerder verwijderd.

Reputatie 3
Badge +4

Pfff was ik bang dat ik mijn deze ouwe gegevens kwijt zal, maar oké alles is het dus in orde:thumbsup:

ben natuurlijk blij dat ik weer terug inloggen kan, zeer veel mijn dank Peter :handshake: