Vandaag weer eens gemerkt hoe slecht de dienstverlening is van KPN / Telfort. Ik ben al jaren vaste klant van Telfort met alle diensten. Voor mijn nieuwe huis heb ik een nieuw KPN abonnement afgesloten per 14 februari. (Want alles gaat toch over naar KPN)
Nu blijkt dat per 16 januari al het nieuwe KPN is ingegaan. Vervelend omdat daarmee ook de kosten in rekening worden gebracht terwijl ik over 4 weken pas de sleutel van mijn nieuwe huis krijg. Nog vervelender is dat mijn vaste nummer ook geporteerd is van Telfort naar KPN. Ik ben dus een maand telefonisch niet meer bereikbaar.
Vervolgens Telfort gebeld, die verwijzen door naar KPN. KPN verwijst weer naar Telfort en Telfort naar KPN. Na de zoveelste KPner die bevestigt dat ze niet bij elkaar in de systemen kunnen kijken (wat niet nodig zou moeten zijn), geef ik het op. Alle klachtenformulieren die er zijn maar ingevuld in de hoop dat er iemand is bij KPN die nog iets kan betekenen. Anders rest er maar 1 ding… Opzeggen en overstappen naar Ziggo! Ook omdat hoge managers niets voor me kunnen betekenen en klachten binnen Telfort toch onbeantwoord blijven volgens Henriette. Zegt genoeg over de dienstverlening van het ‘nieuwe’ KPN.…
Zucht!
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel