Telefoonnummer op non actief terwijl ik wel nog gewoon mijn telefoonnummer heb??

  • 2 January 2021
  • 29 reacties
  • 351 keer bekeken

Inmiddels heb ik al 2 keer meer dan 40 minuten met de klantenservice van KPN gesproken, alle checks frustrerend genoeg 2 x doorlopen, 1e x ticket aangemaakt (en gek genoeg is die afgehandeld maar niet opgelost) maar er is iets echt heel vreemds aan de hand!

Ik ben dan ook door de klantenservice doorverwezen naar deze community omdat de vriendelijke dame in kwestie mij echt niet verder kon helpen, alleen een betaalde monteur aansturen (hetgeen overigens niets gaat oplossen… daarvoor weet ik teveel over telefonie bij KPN...)

Wat is er nu aan de hand: mijn vaste telefoonnummer als je het belt geeft aan: ‘dit nummer is niet in gebruik, 188...’  Mijn vaste telefoonnummer staat op actief in de systemen van KPN en dus is de vraag nu waar gaat dit mis?

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Het was even uitzoeken. Het nummer staat inderdaad correct in één van onze systemen, maar de andere systemen geven aan geen vaste telefoonnummer te zien. Ergens achter de schermen gaat het dus mis. Ik heb daarom een achterliggende afdeling gemaild met de vraag of zij het telefoonnummer kunnen herstellen. Zodra ik hier reactie op heb, hoor je meer van mij.

Het was even uitzoeken. Het nummer staat inderdaad correct in één van onze systemen, maar de andere systemen geven aan geen vaste telefoonnummer te zien. Ergens achter de schermen gaat het dus mis. Ik heb daarom een achterliggende afdeling gemaild met de vraag of zij het telefoonnummer kunnen herstellen. Zodra ik hier reactie op heb, hoor je meer van mij.

Is er al nieuws? Het telefoonnummer werkt nog steeds niet?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb terugkoppeling van mijn collega ontvangen. Mijn collega geeft aan dat het telefoonnummer eerst is verwijderd en dat er nu opnieuw een vast telefoonnummer inclusief nummerbehoud is aangevraagd. Je zou deze week weer telefonie moeten hebben. Volgens de verwachting zou de aanvraag morgen verwerkt moeten worden. Ik kijk morgen of dit inderdaad het geval is. Zo niet, dan ga ik er weer achteraan.

Reputatie 7
Badge +17

Als het goed is, zou je nu weer bereikbaar moeten zijn op jouw vaste telefoonnummer. Kan je dit bevestigen?