Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelVaste telefonie verbreekt na paar minuten
Ik snap dat je heel graag een oplossing wilt en kan je verzekeren dat ze die proberen te vinden. Ik kan je in ieder geval beloven dat men er actief mee bezig is.
🤔
Na het laatste bezoek (plaatsin exp box) leek het even goed te gaan maar nee hoor het lijkt zelfs in heviger mate terug te komen want geen enkel gesprek langer dan enkele minuten kan gevoerd worden. Wat nu ??? Wie was de moderator die mij iedere keer gerust stelde? Ik kan alle vorige verslagen niet vinden. Groet Ralph
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Mijn schoonmoeder van 89 heeft precies het zelfde probleem. Ook monteurs geweest. Toestellen er op en er af. Mijn conclusie is dat het probleem ligt in de experia box. Gaarne dring hulp want het speelt al lang.
Zou de nieuwe Box 12-modem helpen. DE KPN monteur die vorige week bij haar was, en van een dergelijk probleem kennelijk nooit gehoord bracht GEEN nieuwe mee.
Zelf werk ik al jaren met de Fritz!Box zonder enige problemen. Eerst via ADSL van de KPN dochter X4ALL en nu via glas met de KPN dochter Solcon.
Hoi
Kun je in je profiel de gegevens van jouw schoonmoeder vermelden en mij hier een seintje geven? (zet je ook even jouw contact telefoonnummer in je profiel? )
Zijn monteurs geweest. Hun conclusie: aan onze kant is alles OK. Probeer er maar één vast toestel op. Dat gedaan. Hielp niet.
Probeer het wel met V12.
Helpt dat ook niet dan kom ik hier terug.
Ik duik er graag voor je in. Ik lees het wel als je mijn hulp nodig hebt. (in dat geval graag de gegevens van je schoonmoeder in het profiel)
Is dit opgelost? Zo ja hoe? Heb exact zelfde probleem bij schoonmoeder. Alarm op zelfde telefoondraad doet het wel. Tenminste, lijkt het te doen. Volgende week monteur maar ik lees al dat dat niets gaat oplossen.
Als het probleem blijft duik ik er graag voor je in.
Week of 4 geleden, aantal herstarts etc. Telefoon deed het weer even. Vorige week wederom, zelf herstart, deed het weet even. Zaterdag weer niks, helpdesk: t/m experia doet alles het…. ligt bij u. Nieuwe telefoon, niks. Direct aangesloten op experia, buiten de woning, naast glasvezelkastje: helemaal niks. Helpdesk: probleem, synchronisatie loopt vast. Getracht snellere komst monteur. Woensdag. Nu doettie het weer even. Morgen komt monteur, kan niks vinden, overmorgen weer hetzelfde en we kunnen weer een week wachten. Uit dit forum maak ik op dat het veel vaker voorkomt maar niet direct herkent wordt. Daar maak ik me zorgen om. Totaal onverantwoord dat oud besje van 89 misschien wel of niet of soms een alarm heeft en meestal niet of nooit of soms kan bellen. Vooral in deze tijd van isolement. Ik wil graag weten hoe ik er voor kan zorgen dat morgen het probleem opgelost is. Afwachten tot het weer mis gaat is geen optie
Dat snap ik. Maar garanties kan ik niet geven. Ik mag er van uit gaan dat de monteur ter plekke een beter oordeel over de situatie kan geven dan ik. Kun je wel je profiel de adres gegevens van je schoonmoeder zetten? Dan kan ik het ticket volgen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.