Beantwoord

VOIP instellen met Siemens DECT telefoon lukt niet: authentication failed

  • 13 January 2022
  • 34 reacties
  • 515 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MartinS1980

Ik zie in de systemen inmiddels een v12 hebt ontvangen. Werkt dit inmiddels wel? 

Hoi @MartinS1980

Ik zie in de systemen inmiddels een v12 hebt ontvangen. Werkt dit inmiddels wel? 

Die v12 had ik al en deze had ik weer even aangesloten… Ja dan werkt de voicelijn. Maar wat ik wil is dat de voicelijn via mijn eigen voip telefoon kan werken. Dit werkt tot op heden niet. Helemaal Kansloos

Reputatie 7

Hoi @MartinS1980

Ik zie in de systemen inmiddels een v12 hebt ontvangen. Werkt dit inmiddels wel? 

Die v12 had ik al en deze had ik weer even aangesloten… Ja dan werkt de voicelijn. Maar wat ik wil is dat de voicelijn via mijn eigen voip telefoon kan werken. Dit werkt tot op heden niet. Helemaal Kansloos

En je kunt nog altijd de SIP servicetool niet succesvol doorlopen?

Hoi @MartinS1980

Ik zie in de systemen inmiddels een v12 hebt ontvangen. Werkt dit inmiddels wel? 

Die v12 had ik al en deze had ik weer even aangesloten… Ja dan werkt de voicelijn. Maar wat ik wil is dat de voicelijn via mijn eigen voip telefoon kan werken. Dit werkt tot op heden niet. Helemaal Kansloos

En je kunt nog altijd de SIP servicetool niet succesvol doorlopen?

jawel maar daarna kan ik niet inloggen… 

Ik heb nog een keer de servicetool doorgelopen maar nu eens voor de verandering geen hoofdletters gebruikt… werkte in 1 keer….. Wellicht dat jullie dit eens nader kunnen testen

Reputatie 7

Ik heb nog een keer de servicetool doorgelopen maar nu eens voor de verandering geen hoofdletters gebruikt… werkte in 1 keer….. Wellicht dat jullie dit eens nader kunnen testen

Waar gebruikte je dan hoofdletters?

Ik heb nog een keer de servicetool doorgelopen maar nu eens voor de verandering geen hoofdletters gebruikt… werkte in 1 keer….. Wellicht dat jullie dit eens nader kunnen testen

Waar gebruikte je dan hoofdletters?

in de servicetool om mijn ww te resetten

 

 

Reputatie 7

Daar heb ik ook een mix van hoofdletters, kleine letters en cijfers gebruikt.

Daar heb ik ook een mix van hoofdletters, kleine letters en cijfers gebruikt.

heel vreemd.. Het werkt nu voor mij. Ik blijf er nu verder af :)