Wachtmuziek niet altijd hoorbaar

  • 4 November 2019
  • 6 reacties
  • 200 keer bekeken

In 2019, op 4 november komt dit kennelijk nog steeds voor - na 26 minuten maar liefst. Daarna opnieuw gebeld en toen kwam telkens de stem van Bob om te zeggen dat het nog even zou duren, dat de medewerkers hun best doen je zo gauw mogelijk te woord te staan en zo. Dat ontbrak de eerste keer (bovendien was de muziek beide keren erg gestoord). KPN kan dit probleem klaarblijkelijk niet oplossen. 

Tip: 

Misschien is het dus handig als je Bobs stem niet elke paar minuten hoort, snel opnieuw te bellen. De tweede keer was er na een niet al te lange tijd een live medewerker aan de lijn namelijk. 

 

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Adisen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je lang moest wachten voordat je een collega van onze klantenservice te spreken kreeg. Op dit moment kan het voorkomen dat je geen wachtmuziek hoort. Dit is een bekend probleem en er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Dag Vikash, de wachtmuziek was niet het enige probleem. Het was ook niet het probleem waar mijn commentaar eigenlijk om gaat.  Zo lang wachten: dat is al erg, maar het zomaar wegvallen van de verbinding en niets meer op de lijn waarnemen - na lange wachttijden - is te bar. Daar moet naar gekeken worden. Geen wachtmuziek is ook geen echt probleem, zolang je maar af en toe hoort dat er nog verbinding is door de stem van Bob. Ik kreeg de collega eerst te spreken bij nogmaals bellen. Je geeft dus geen antwoord op de rest van wat ik schreef. Dat is jammer en dan moet men de gevolgtrekking maken dat dit antwoord ‘helaas ook weer’ geen echt goede reclame is voor KPN! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik had niet door dat je meerdere vragen stelde. Het is bekend dat er op dit moment geen wachtmuziek is. Daarom heb ik dit gemeld in dit topic. Dat de verbinding wegvalt na lange wachten niet. Dat is zeker niet de bedoeling en zal daarom intern doorgeven dat dit ook gebeurd. Heeft mijn collega jou verder kunnen helpen met jouw vraag? 

Dank voor het doorgeven! De medewerker heeft niet goed geholpen want ik heb een veel te korte kabel toegestuurd gekregen. Die moet de decoder verbinden met mijn analoge tuner, om radio via mijn geluidssysteem te kunnen beluisteren. Ik had later (vergeten de maat door te geven) in een tweede gesprek de medewerker gevraagd een extra lange (7 meter nodig) te laten sturen en hij zei dat ze er in vijf en 15 meter lengte  zijn. Ik heb er zojuist eentje ontvangen van maar 1,10 meter. Ik stuur hem maar terug, want heb er niets aan en weggooien is verspilling. 

Reputatie 7
Badge +21

Wij hebben de mogelijkheid om een Jack/Tulp audiokabel van 1,2 meter toe te sturen. Ik begrijp dat een collega heeft aangegeven dat we deze kabel in verschillende lengtes hebben. Helaas is dat niet het geval. 

Dat is nu typisch KPN, de medewerkers weten niet wat er aan de hand is en wat er al dan niet kan, dat heb ik al eerder gemerkt, ook bij monteurs die ten eerste niet wisten wat de storing precies was en moesten bellen met meerdere collega’s om een oplossing voor een probleem te vinden. 

Voorts vind ik het heel vreemd dat deze string bij het verkeerde onderwerp is ingedeeld. het gaat om het plotseling wegvallen van de telefoonverbinding met KPN klantenservice. Het onderwerp waar dit bij is ingedeeld is genoemd, maar tussen haakjes… . Het verbaast me echter niet, zo langzamerhand. Ik kom bij KPN erg veel vriendelijke mensen tegen die overkomen alsof ze ter zake kundig zijn, maar blijken erg onhandig. Bij Tele2 was het ook al niet zo bie en bij de T-Mobile ook niet. De boel is kennelijk te ingewikkeld, niet voor mij alleen als leek, maar zelfs voor professionals. Dat is wel zorgelijk. 

Reageer