Beantwoord

Wordt lastiggevallen door Ziggo met goedkope aanbieding

  • 9 January 2021
  • 3 reacties
  • 1268 keer bekeken

De afgelopen week ben diverse keren lastig gevallen op mijn mobiele nummer door medewerkers van Ziggo. Het betreft een goedkope aanbieding van Ziggo. De eerste keer heb te kennen gegeven dat ik niet wilde en dat ik klant was bij KPN. Dit gebeurde 2-3 keer per dag.

*admin: topic afgesplitst

icon

Beste antwoord door GeSp 9 January 2021, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Baddy 

 

Bellen ze anoniem of met een zichtbaar nummer?

Die anonieme bellers zijn meestal callcenters en daar is vaak moelijker af te komen.

Je moet expliciet aangeven dat je gebruikt maakt van je recht van verzet, dan lukt het meestal wel om je nummer van hun bellijst te krijgen.

Heb je je ook al aangemeld bij het bel-me-niet register?

Ze bellen met het nummer van Ziggo, 020-2205214 naar mijn mobiele nummer. Een voorbeeld 12-1 is er 3 keer gebeld:11-1 2 keer; 09-1 1 keer; 8-1 1keer en 7-1 1 keer. Ik heb er ook wel verschillende verwijderd.

Reputatie 7

Hoi @Baddy, welkom bij ons op het forum. Wij kunnen niets doen tegen de telefoontjes van Ziggo, daar hebben wij geen invloed op. Als je je aanmeldt bij het bel-me-niet register zoals GeSp al noemt, zullen ze jou niet meer mogen bellen. Als je bij het bel-me-niet register bent ingeschreven mogen alleen bedrijven waarbij je al klant bent contact met je opnemen, dus andere aanbieders vallen dan buiten de boot. Daar aanmelden lijkt me de beste optie :slight_smile: