Vraag

De wifi doet het niet meer

  • 26 February 2023
  • 21 reacties
  • 382 keer bekeken

Ik heb heel maal geen WIFI MEER JA  OUD WIFI CODE WERKT MEER WAT GAAT KPN ER AAN DOEN IK BETAAL ER WEL 52 EURO VOOR MOET BETALEN GELD TERUG GEVEN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7

Wat is het probleem met jouw wifi?

Kan je er geen verbinding meer mee maken?

Wat gebeurt er dan?

Sorry, maar je mail is uitermate onduidelijk, als je wilt dat iemand helpt, dan graag wat meer informatie.

KPN (en andere providers) gaan normaliter aan je wifi niets doen, je betaalt voor het internet op je router, Wifi is je eigen verantwoordelijkheid, en ja dat kan enige inspanning vragen

 

En international CAPSLOCK DAY  is pas weer op 22 oktober 2023.

Reputatie 7
Badge +11

En international CAPSLOCK DAY  is pas weer op 22 oktober 2023.

Ah goeie! Dan houd ik er even rekening mee dat ik die dag ziek ben 😶

Reputatie 7
Badge +19

Om de wifiverbinding te verbeteren is er vanuit KPN de Wifi Manager. Mocht je nog wel bekabeld verbinding met het internet kunnen maken, dan kun je ook overwegen de online probleemoplosser voor helemaal geen Wifi te doen. 

Waar om doet kpn de  lijn afbreek als ik kpn bel ik heb WIFI MEER DE LIJN DOOD

Reputatie 7
Badge +9

@Stefan Gremmen Kan je rustig, en zonder capslock uitleggen wat er precies gebeurd, wat je doet, en wat je ziet gebeuren?

Je betaalt voor je internet-abonnement, en wifi is niets meer dan een service.

Reputatie 7
Badge +19

Caps lock zo gebruiken is nergens voor nodig @Stefan Gremmen. Hier op het forum wil de KPN community je graag helpen. Zou je jouw probleem helder en rustig kunnen uitleggen en dan ook zonder caps lock. 

Geen WIFI MEER KRIJG TERUG ALS GEPROBEERD IK KOM ER NIET UIT IK WIL GRAAG KPN HELPT PROBLEEM.

Reputatie 7

Geen WIFI MEER KRIJG TERUG ALS GEPROBEERD IK KOM ER NIET UIT IK WIL GRAAG KPN HELPT PROBLEEM.

Je hebt zo te zien echt goed gelezen wat @Jeroen_dB geschreven had.

Ik denk niet dat je hier veel sympathie mee opwekt.

Reputatie 7
Badge +7

@Stefan Gremmen,

Het is ongepast om de caps lock te gebruiken. Lees hiervoor even de forumregels door.

Iedereen heeft begrip voor wat frustratie als iets niet goed werkt en daarom is dit forum er ook. Andere klanten willen je graag helpen en ook KPN moderators die meelezen willen zeker weten zorgen dat je apparatuur werkt.

Het is van belang dat je duidelijk maakt welke apparatuur je hebt en wat er exact niet werkt. Probeer dat zo gestructureerd mogelijk te doen wat lastig kan zijn.

Je zult zien dat je dan geholpen wordt waar mogelijk. Sommige problemen kunnen lastig zijn en mogelijk zijn er ook software problemen waardoor het soms wat langer duurt dan je zou willen. Graag wat begrip want waar je ook klant bent, dit is nu eenmaal de wereld van de techniek.

Wil je nog eens rustig proberen te vertellen wat je apparatuur is en wat er aan de hand is?

Reputatie 2
Badge +1

Wat voor modem heb je en kan je dan gelijk vertellen hoeveel lampjes er op dat modem branden

Probeer het via de wps knop, 2 tot 3 seconden indrukken.
Anders een foto van het modem.

Badge +2

Ik schrik een beetje van de toon die gezet word met oa “ sympathie opwekken “ & Dat er door de TP Starter niet goed gelezen zou worden.

Ik had 1 seconde nodig om te zien dat er misschien meer aan hand is dan het ontbreken van de WiFi;)


  • Meng modus uit *

 

Badge +2

Ik hoop dat de WiFi weer snel werkt! 
Al eens geprobeerd om de boel te resetten ?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Zeeuwse, ik denk te begrijpen wat je wilt zeggen. Ik zie echter juist veel mensen die proberen te helpen en pogen om deze meneer te helpen. Maar forumregels zijn er niet voor niets en KPN verbreekt niet zomaar een gesprek. Om te helpen zal er eerst een duidelijke probeemstelling moeten volgen want anders gaat het alle kanten op en lopen de problemen voor deze meneer mogelijk alleen maar op, hoe goed de bedoelingen ook zijn.

Mogelijk is het voor deze meneer een optie om een monteur te krijgen want uitleggen wat het probleem is kan voor mensen best lastig zijn, en daar is niets mis mee.

Ik denk trouwens dat er niet perse een probleem met WiFi versterkers is maar dat het eerder thuishoort in het internet of modem deel van het forum.

 

Badge +2

Hallo @Zeeuwse, ik denk te begrijpen wat je wilt zeggen. Ik zie echter juist veel mensen die proberen te helpen en pogen om deze meneer te helpen. Maar forumregels zijn er niet voor niets en KPN verbreekt niet zomaar een gesprek. Om te helpen zal er eerst een duidelijke probeemstelling moeten volgen want anders gaat het alle kanten op en lopen de problemen voor deze meneer mogelijk alleen maar op, hoe goed de bedoelingen ook zijn.

Mogelijk is het voor deze meneer een optie om een monteur te krijgen want uitleggen wat het probleem is kan voor mensen best lastig zijn, en daar is niets mis mee.

Ik denk trouwens dat er niet perse een probleem met WiFi versterkers is maar dat het eerder thuishoort in het internet of modem deel van het forum.

 

Niet iedereen is even capabel genoeg om een duidelijk probleemstelling te voltrekken inderdaad.

Dit kan ook goed in paniek zijn geweest & met de beperkte middelen om hand, is een forum zoals dit voor vele een enige manier om hulp te vragen.

het is overigens niet aan mij om nu dingen in te vullen en of te speculeren, maar ik denk dat ik er niet gek ver naast zit.

En dan om te “ zeuren “ om gebruik dmv capslock tja sorry, het viel mij niet zo lekker ;)


Fijne avond!

Badge +2

Ik hoop voor TP Starter dat z’n WiFi en diensten weer goed werken!

daar ging het om 👍😁

Waar blijft nieuwe modem kpn zit nog steeds zonder wifi is dat normaal ik betaal 42,50.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Admin: Hoofdletters aangepast i.v.m. huisregels. 

Reputatie 7
Badge +7

@Stefan Gremmen je plaatst je bericht in het topic van iemand anders en is in dit topic totaal niet relevant. Er is je nu best vaak gevraagd om niet te veel met hoofdletters te werken. Dat wordt in de forum etiquette gezien als schreeuwen. Ik weet zeker dat mensen en de KPN moderators je willen helpen maar de toon maakt het verschil. Ook bij KPN werken mensen en willen graag met respect bejegend worden.

Waar blijft nieuwe modem kpn zit nog steeds zonder wifi is dat normaal ik betaal 42,50.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Admin: Hoofdletters aangepast i.v.m. huisregels. 

Heb je 10 euro korting gekregen? Wat aardig. Hierboven betaalde je nog 52.50.

 

Beschrijf eens in Nederlandse volzinnen wat er aan het handje is. Welke apparaten je hebt en heb een dsl of een glasvezelverbinding?

Reputatie 7
Badge +7

Mensen, laten we proberen de inhoud voorrang te geven nu.

@Stefan Gremmen is je probleem momenteel dat KPN heeft vastgesteld dat er een defect aan je modem was en daarom de belofte heeft gedaan een nieuw exemplaar op te sturen? Zo ja, deze is nog niet ontvangen?

Of werkt de oude modem en is de correcte werking vastgesteld en heb je problemen in de configuratie van WiFi?

Pas als we dat weten kan iedereen gaan meedenken met je probleem.