Beantwoord

Experia Box V10 schakelt wifi uit na aansluiten wifiversterkers, hoe kan dit?

  • 11 April 2024
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

hallo,

ik heb de experia box 10 maar ik wou 2 verstrekers erop aansluiten, de experia WiFi, maar steeds als ik ze aansluit schaakelde hij de draadloze verbonding uit. Toen heb ik 2 Super Wifi punten gekocht maar heb het zelfde probleem. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

icon

Beste antwoord door N.N. 11 April 2024, 09:56

Bekijk origineel

9 reacties

Dat is niet op te lossen @MarijkevanOostenbrugge , dat hoort zo, dan werkt de V10 dus goed.

Daarom heb je bij de V10 altijd minimaal 2 KPN-versterkers nodig, 1 om de wifi op te vangen van de V10, die het dus niet meer doet en 1 als extra wifipunt.

De wifi van de V10 kan (nog) niet samenwerken met de versterkers van KPN.

In de loop van dit jaar hebben alle recente modems en versterkers van KPN gelijksoortige software en dan zou het wel moeten kunnen met de wifi aan van de V10, maar nu dus (nog) niet.

 

@N.N. ik heb ook 2 wifi versterkers, kan het dan wel?

 

@N.N. ik heb ook 2 wifi versterkers, kan het dan wel?

 

Als ze niet van KPN zijn kan de wifi op de V10 aan blijven, dan geef je de versterkers dezelfde naam en wachtwoord als de V10, maar ze kunnen echter NIET samenwerken (mesh) met de V10 @MarijkevanOostenbrugge 

@N.N. ik heb wel 2 versterkers van KPN zelf

 

 

@N.N. ik heb wel 2 versterkers van KPN zelf

 

 

Dan moet de wifi op de V10 dus UIT staan zoals ik eerder beschreven en uitgelegd heb. @MarijkevanOostenbrugge 

Ik heb hetzelfde probleem, alle 3 versterkers aangesloten en lampjes groen. Dus ok. Ik kan alleen niet meer inloggen via mijn oude inlogcodes. Hoe dit op te lossen? Groet Ton 

Waar wil je op inloggen @TonvandenBoogaard en heb jij ook een V10, zo nee, dan beter even een eigen topic aanmaken s.v.p.

 

Ik heb iid een V10. Ik kan niet meer inloggen op met wifi op mijn router met de gebruikelijke code. Ik heb de hele procedure nauwgezet gevolgd en alle 3 de superwifi punten aan de router opnieuw lsten opstarten totdat lampje groen was. En nu? Kan ik de wps knop gebruiken? 

Als je nog niet eerder op de V10 ingelogd bent geweest (ik neem aan dat je de V10 bedoelt met router)

dien je de eerste keer door het wachtwoordveld heen te enteren, daarna geef je een zelfbedacht wachtwoord in en dat bevestig je nogmaals.

De wifi behoort op de V10 uit te staan bij gebruik van KPN wifipunten.

Als alle lampjes constant groen branden op de wifipunten hebben ze dus een goede verbinding. Bij de V10 moet er minimaal 1 wifipunt altijd bekabeld aan de V10 aangesloten zijn.

@TonvandenBoogaard 

 

Reageer