Beantwoord

Experia wifiversterker valt uit. Lampjes gaat uit

  • 27 May 2023
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Mijn experia wifi versterker doet het sinds een paar dagen niet meer, ik zet hem aan. Alle lampjes gaan 1x aan en meteen weer uit. Dan knippert het Power lampje een tijdje waarna deze ook uivalt en hij niks meer doet. Is hij kapot of is er iets anders aan de hand?

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 May 2023, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Cobes heb je de versterker als eens een fabrieks-reset gegeven?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cobes, welkom op ons forum!
We denken graag even met je mee, had je de tip van JanD hierboven al geprobeerd?

Hoi @Cobes, welkom op ons forum!
We denken graag even met je mee, had je de tip van JanD hierboven al geprobeerd?

Nee nog niet, hoe doe ik dit?

Hallo @Cobes het resetknopje achterop naast de witte aan-uitknop zolang ingedrukt houden tot 1 of meer lampjes aan de voorzijde uitgaan en/of gaan knipperen, dan meteen loslaten.

Succes.

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Cobes, welkom op ons forum!
We denken graag even met je mee, had je de tip van JanD hierboven al geprobeerd?

Nee nog niet, hoe doe ik dit?

Bij de kennisbank vind je de gebruiksaanwijzing van alle door kpn gebruikte apparatuur. 

Hoi @Cobes, welkom op ons forum!
We denken graag even met je mee, had je de tip van JanD hierboven al geprobeerd?

Nee nog niet, hoe doe ik dit?

Bij de kennisbank vind je de gebruiksaanwijzing van alle door kpn gebruikte apparatuur. 

Gelukt hoor, hartelijk dank allemaal

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!