Beantwoord

Gesmolten Experia WiFi vervangen door een nieuwe, deze wordt ook erg heet

  • 1 May 2024
  • 19 reacties
  • 119 keer bekeken

Naast mijn KPN TV box stond een experia wifi. Op enig moment gaf de KPN TV box aan geen Wifi te hebben. Na zoeken zag ik dat de wifi aan de zijkant was gesmolten en geen lampjes liet branden. Naar de winkel, nieuwe gehaald en ook deze is nu ook behoorlijk warm.

Mijn vraag: Is dat normaal???

icon

Beste antwoord door DaveA 1 May 2024, 15:20

Bekijk origineel

19 reacties

Welk wifipunt heb je precies @Rob Korporaal , want de experia wifi kun je niet meer in de winkel kopen?

 

 

Toch echt wel Experia Wifi

Reputatie 7
Badge +24

Zwart vierkant kastje?

 

idd deze

Maar dan niet bij de KPN winkel, toch @Rob Korporaal ?

 

ja wel hoor Scheveningen, top winkel

 

leuke vragen, maar lossen mijn probleem niet op

 

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Rob Korporaal,  je hebt sowieso 2 jaar garantie op Experia Wifi's als je ze in een KPN winkel hebt gekocht. Dus als de nieuwe ook te heet wordt dan zou ik ermee terug gaan en hem laten omruilen. 

maar het kan toch geen toeval zijn dat ik er 1 had die min of meer is verbrand en een nieuwe die warm wordt?? komt het vaker voor???

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind op het forum geen soort gelijke situatie, dus veel zal het niet voorkomen. Maar klopt, is inderdaad wel heel vreemd. Probleem kan ook buiten de Experia Wifi liggen maar zou zelf niet weten hoe. Want je gebruikt ook de meegeleverde adapter neem ik aan? 

idd

 

Dan had de KPN-winkel in Scheveningen nog wat men noemt 'winkeldochters’, want de Experia wifipiunten zijn al heel lang niet meer nieuw te koop.

Had je ze wel nieuw in de doos @Rob Korporaal ?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rob Korporaal , de Experia Wifi kan wel z'n warmte kwijt raken?
Dus voldoende ventilatie en niet weggeborgen in een (te klein) kastje?

hij zij of het staat in de open ruimte, is er een alternatief voor deze wifi als het niet meer te kruijgen zou moeten zijn?????

 

 

hij zij of het staat in de open ruimte, is er een alternatief voor deze wifi als het niet meer te kruijgen zou moeten zijn?????

 

 

De wifi2 punten, die zwarte ronde, zie onderstaande link @Rob Korporaal :

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2361690/2-kpn-superwifi-punten/

In de KPN-winkel zijn ze 30% goedkoper.

leuk prijsverschil, die kleine vierkante was 14.95

 

Reputatie 4
Badge +4

Origineel was de Experia Wifi €50,- maar deze worden tegenwoordig goedkoper online aangeboden. Zijn immers ook uit 2019. 

leuk prijsverschil, die kleine vierkante was 14.95

 

En nieuw in de doos @Rob Korporaal ? Op het laatst waren ze inderdaad in de opruiming, de originele prijs was altijd ongeveer 50 Euro per stuk.

 

ok, allen mijn dank

 

Reageer