Beantwoord

Herinstalleren superwifi lukt niet

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben bezig mijn superwifi 1 netwerk weer aan de praat te krijgen nadat de stroom eraf is geweest vanwege een verbouwing, maar ik krijg het niet voor elkaar. 
 

ik heb onderstaande stappen doorlopen:

  • niks met mijn box 12 modem gedaan. Geen reset, niks. Alleen bij onderstaande acties kabels in en uitgeplugd.
  • superwifipunt 1 zonder kabel gereset tot het paarse lampje brandde. Bekabeld aan box 12 aangesloten tot groen licht.
  • superwifipunt 2 zonder kabel gereset tot het paarse lampje brandde. Bekabeld aan box 12 aangesloten tot groen licht.
  • Na ca. 20 minuten beide bekabelde wifipunten groen licht heb ik bij superwifipunt 2 zonder deze uit te schakelen de ethernetkabel eruit gehaald Resultaat: direct een voortdurend brandend paars lampje. Superwifipunt 1 blijft voortdurend groen branden. Deze situatie duurt nu al meer dan een uur. 

als ik ook in mijn iPhone kijk, zie ik naast de SSID van mijn thuisnetwerk (dat het gewoon blijft doen) ook de SSID’s van beide superwifipunten (WE2- en dan een reeks van 6 tekens). Is dit een teken dat de installatie niet goed lukt?

 

Verder geen splitters oid in het systeem. 

 

 

icon

Beste antwoord door NHer 29 January 2024, 22:17

Bekijk origineel

1 reactie

Het is zelf gelukt. Factory reset van alle drie de apparaten heeft (vooralsnog) tot succes gestuurd. 

Reageer