Beantwoord

Inloggen mijn thuis app via QR code lukt niet

  • 2 December 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik probeer in te loggen op mijn thuis app om het lampje van wifiversterker uit te kunnen zetten. De qr code die op mijn modem staat pakt mijn telefoon niet en de admin ww is onjuist. Heb het modem al gereset. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 8 December 2022, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik probeer in te loggen op mijn thuis app om het lampje van wifiversterker uit te kunnen zetten. De qr code die op mijn modem staat pakt mijn telefoon niet en de admin ww is onjuist. Heb het modem al gereset. 

Alternatief is druk even kort op het wps knopje van de wifiversterker daarmee is ook het lampje te dimmen of uit te zetten. Dit blijft alleen niet bewaard als het apparaat herstart wordt. Hiervoor moet het via de app worden permanent ingesteld worden.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @An90 en welkom op het forum! Je noemt dat je een versterker hebt, dus ik heb even een antwoord uit een ander topic geleend: 


DennisA78
Beheerderswachtwoord is een wachtwoord om in te loggen in de thuisapp en Superwifi’s. 

Deze bedenk je als je thuisapp voor het eerst gebruikt, of eerder bent ingelogd in de Superwifi’s (via ip adres)

Zijn het nieuwe Superwifi’s die nog niet eerder gewerkt hebben?

Als niemand het Beheerderswachtwoord weet, zal je ze moeten resetten. 

De superwifi’s aanzetten. Pinnetje achterop ingedrukt totdat het lamphe uitgaat. Doe dit bij beiden maar even. Daarna het installatie proces volgen.

 

  • 1e superwifi bekabeld aansluiten en 5 minuten laten gaan. 
  • 2e superwifi bekabeld aansluiten en een kwartier met rust laten. 

Dan nog eens de thuisapp proberen. Als het goed is kun je nu zelf een Beheerderswachtwoord bedenken.


Mocht je nog een Experia Wifi hebben (zwart vierkant kastje), kijk dan eens in dit topic. Hopelijk lukt het zo wel!