Beantwoord

Installatie derde SuperWifi punt niet gelukt

  • 16 October 2022
  • 5 reacties
  • 23 keer bekeken

Vraag ik heb een 3e superwifi aangeschaft en kreeg deze niet gekoppeld. Nu heb ik de andere 2 ook gereset en vervolgens probeer ik deze weer te koppelen maar zonder succes. Als ik inlog op het wifi punt dan moet ik een wachtwoord wijziging doorvoeren dit werkt met geen mogelijkheid, ook de stappen in de thuis app kom ik niet door loop vast bij het scannen van de QR van het wifipunt. Iemand een idee waar het mis kan gaan

icon

Beste antwoord door Wever 16 October 2022, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Helemaal opnieuw installeren is waarschijnlijk de oplossing.  Dus weer één voor één met een kabel aansluiten aan het modem.  Uiteraard eerst resetten. 

Het opnieuw uitvoeren van de stappen en het resetten heb ik al meerdere keren gedaan zonder succes, ik zou het modum nog kunnen resetten maar het vreemde is dat het tot vrijdag nog werkte voordat ik met het 3e punt aan de gang ging. Als ik het modum reset ben ik dan ook alle instellingen qua netwerken weer kwijt of onthoudt hij dit?

Badge +19

Welk type modem heb je?

V12

Allen, bedankt voor het meedenken het probleem is opgelost het bleek het resetten van het modum te zijn alles werkt nu ook de thuis app doet het weer goed