Beantwoord

Installeren SuperWifi 2

  • 10 January 2024
  • 6 reacties
  • 424 keer bekeken

Beste allemaal,

vandaag even de nieuwe superwifi2 aangesloten (9 uur begonnen en nu 15.00 uur) en werkt alleen via de ethernetkabel van de superwifi2 naar het modem V10. Als ik de ethernet kabel er af haal dan is het einde verhaal en heb dan geen wifiverbinding meer en brand de led continue rood. Van alles geprobeerd maar krijgt hem draadloos niet aan de praat.

Wie heeft voor mij een oplossing?

icon

Beste antwoord door N.N. 10 January 2024, 15:40

Bekijk origineel

6 reacties

Misschien heb je aan obnderstaande link iets @Gerrit500 :

 

Reputatie 1

Hoi @Gerrit500, 

Als je de SuperWifi2 punten i.c.m. een v10 hebt, dan schakelt de WiFi op de v10 uit. Je moet dan een SWP bekabeld aansluiten op je v10. Als je een 2e SWP hebt, dan kun je de 2e wel draadloos plaatsen, wat ik altijd doe, allebei de SWP punten even een factory reset geven en dan 30 tot 45 min aan het modem laten hangen zodat deze alle tijd hebben om zichzelf in te stellen. Daarna kun je ze een goede plek geven.

Dank je wel Bram voor je antwoord en ga het morgen weer proberen,

nogmaals dank

gr Gerrit

Dank je wel Nomen !!!

met vr gr Gerrit

Reputatie 1

@Gerrit500 is het inmiddels gelukt?

Hoi Bram,

vanmiddag weer bezig geweest en is niet gelukt maarrrrr, met het bijgevoegde ethernet kabeltje van de SuperWifi naar het modem is gelukkig goed gekomen omdat de Wifi nu dekkend is in de hele woning zelfs inclusief de schuur. Dus mijn probleem is opgelost maar draadloos lukt het niet maar ook niet meer nodig.

hartelijk dank voor je support !!

groet Gerrit

Reageer