Beantwoord

Kan ik de bestelde SuperWifi punten terugsturen?

  • 1 February 2024
  • 6 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb superwifi van kpn besteld, maar ik wil het eigenlijk retourneren. De doos is niet geopend. Kan ik het gewoon zo terugsturen?

icon

Beste antwoord door RBxx 1 February 2024, 15:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @User01 

Heb je dit gekocht bij de webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com?

Je hebt 14 kalenderdagen om de bestelling te annuleren en de spullen kosteloos te retourneren.

Terugsturen?

Volg de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Je hebt je bestelnummer nodig. Kom je er niet uit? Bel dan het nummer wat in de brief of mail staat.

Meer informatie hier →   Terugsturen | KPN.com

Deze heb ik besteld na het doorlopen van de wifi manager. Ik heb geen bevestiging mail gekregen. Alleen een mail over mijn nieuwe apparatuur. In de KPN app kan ik deze bestelling niet eens vinden. Ik vind de app sowieso erg onduidelijk.  Moeilijk om informatie te vinden. Dus, ik weet niet wat mijn bestelnummer is. 

In de bestelling zit ook geen brief bij. 

Reputatie 7
Badge +21

Dan geldt volgens de eerder genoemde pagina op kpn.com het volgende:

Bij een monteur, via Wifi Manager of telefonisch gekocht?

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement?
Heb je het gekocht
- in de KPN winkel
- via een monteur
- telefonisch
- via de Wifi Manager

Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

Reputatie 7
Badge +9

Het staat later op je factuur, meestal bij het nieuwe maand factuur dus die zal je nog niet hebben.
Bel even de klantenservice, en zeg dat je de order wil ontbinden middels je 14 dagen wettelijke zichtermijn. Zij zullen dan een retour box opsturen en alles verwerken.

Is inmiddels opgelost. Dank allemaal 👍

Reageer