Beantwoord

Kan ik SuperWifi draadloos op V10 aansluiten?

  • 14 October 2022
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Badge

Ik heb omdat de Experia Box V10A defect is een V10 gekregen.

Had net vorige week één super wifi punt besteld om het ontvangst in de tuin te verbeteren.

Alleen lukt het mij niet om dit KNP SuperWifi punt weer zonder UTP kabel aan te sluiten. Volgens de KPN servicedesk kan het wel maar de wisselhandleiding zegt van niet… (en kan ook nergens vinden dat het wel kan)

Wat klopt er nu ? De handleiding/ervaring  of het verhaal van de servicedesk ?

 

 

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 18 October 2022, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Arko de Leeuw In dit topic KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community vind u er alles over.

Reputatie 7
Badge +24

Kort antwoord: het kan dus niet. Wacht het even een paar dagen af, dan komt hier een KPN medewerker langs. Ik ben benieuwd wat die van deze situatie vind. Eigenlijk had u geen v10 moeten krijgen... want nu word u dus opgezadeld met extra kosten: u zou een 2de SuperWiFi aan moeten schaffen.

Badge

@Nick83 Dank je wel voor je reactie.

Ik wacht wel even op de reactie van een KPN medewerker.

Met vriendelijke groet,

Arko de Leeuw

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @Arko de Leeuw en welkom op het forum! Wat onhandig dat je een andere Experia Box hebt ontvangen, bij de V10 heb je inderdaad een extra wifipunt nodig. Ik heb hier een omruil voor je aangevraagd zodat je weer een V10a krijgt. Je hebt een e-mail ontvangen met informatie over het servicepunt en het inleveren van de oude Experia Box. Laat het vooral weten als je hier vragen over hebt. 

Badge

@Liesbeth_ dank je wel voor je actie. Heb vandaag de V10A ontvangen. Helaas de V10 gelijk geretourneerd want de vervangende V10A wil niet starten. Servicedesk gebeld en die zijn er mee bezig

Reputatie 5
Badge +8

Wat een pech @Arko de Leeuw! Ik lees dat de nieuwe Experia Box onderweg is en hopelijk is het daar nu dan toch echt mee opgelost! Stuur anders vooral weer een berichtje. 

Badge

@Liesbeth_ Heb vandaag de 12 gehad en alles werkt naar behoren.

Nogmaals bedankt voor je hulp!