Vraag

Klopt het dat Box 12 uitgaat met Superwifi?

  • 18 June 2023
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een kon box 12 en 2 SuperWifi punten.

klopt het als je de superwifi punten hen aangesloten dat het WiFi punt van het modem niet meer werkt. Op de superwifi zie ik wel dat er apparatdn verbonden zijn. Maar op het modem staat het op nieuw. Anders moet ik nog een superwifi punt erbij kopen.

ik hoor het graag


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

De wifi op de kpn box 12 modem werkt samen met de Wifi punten in mesh systeem en staat dus aan 

Oke , maar vreemd dat ik op het WiFi van het modem geen verbinding zit, terwijl en een aantal apparaten die verbinden met wifi. Zich verbinden met SuperWifi die een verdieping hoger stast

Reputatie 5
Badge +5

Oke , maar vreemd dat ik op het WiFi van het modem geen verbinding zit, terwijl en een aantal apparaten die verbinden met wifi. Zich verbinden met SuperWifi die een verdieping hoger stast

Dat is wel vreemd ja

Reputatie 5
Badge +5

Welke firmware staat er op de kpn box 12 modem en op de SuperWiFi punten? 

SuperWifi 3.00.31

modem SGEJ1000060E

Reputatie 5
Badge +5

Dat zou prima met elkaar moeten werken

Reputatie 7
Badge +7

Brand (of knippert) het WiFi lampje op de modem?
Hoe zijn de supwerwifi’s aangesloten? Bedraad of draadloos?
Dat sommige apparatuur een verbinding heeft met een superwifi boven kan best. Heb ik ook met een device in de keuken. Kijk eens hoe de netwerk map eruit ziet op de beginpagina van de modem. Wellicht kan een screenshot helpen (haal de persoonlijke gegevens zoals SSID even weg)

Reputatie 7
Badge +20

Brand (of knippert) het WiFi lampje op de modem?
Hoe zijn de supwerwifi’s aangesloten? Bedraad of draadloos?
Dat sommige apparatuur een verbinding heeft met een superwifi boven kan best. Heb ik ook met een device in de keuken. Kijk eens hoe de netwerk map eruit ziet op de beginpagina van de modem. Wellicht kan een screenshot helpen (haal de persoonlijke gegevens zoals SSID even weg)

Hier ben ik ook erg benieuwd naar.Â