Vraag

Na stroomuitval krijg ik de wifiversterker niet meer aan de praat

  • 1 February 2023
  • 4 reacties
  • 218 keer bekeken

Weer 2 uur besteed om de wifiversterker aan te sluiten op de router na de stroomuitval hier in Brabant. Wifiversterker reageert absoluut niet zoals op de KPN-site is beschreven. Op KPN-site niet eens te vinden wat paars lampje betekent; dat op internet / dit forum moeten vinden. SPIJT dat ik van Ziggo ben overgestapt op KPN. En in dit tekstblok wordt bijna alles rood onderstreept tijdens het tikken alsof ik niet weet hoe ik me moet uitdrukken. ERGERLIJK!

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik ga naar bed. Bekijk het maar KPN!

Reputatie 7
Badge +13

@KPNknudde Dat is natuurlijk bijzonder vervelend, heb je het wel weten te vinden dan op het Forum? Wij hebben op de kennisbank daar een apart deel voor: KPN Wifi versterkers. Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten!

Om het op te lossen heb ik alles uitgezet (router en wifiversterkers) en daarna alles terug naar fabrieksinstellingen en daarna eerst de router en daarna wifiversterker 1 en daarna nr. 2 opnieuw geconfigureerd waarna het weer werkte. Te gek dat ik dat allemaal moest doen omdat we een stroomstoring hadden. Daar zou die apparatuur toch tegen moeten kunnen, dwz gewoon terugkomen in de setting die er was na de stroomuitval?

Reputatie 7
Badge +13

De instellingen staan opgeslagen in het geheugen van het punt en ik vermoed dat de stroomstoring dit heeft onderbroken. Normaal kunnen ze wel tegen een stootje en het spijt me dat het herstel dan wat moeite heeft gekost. Ik ben wel blij dat je het hebt weten op te lossen en dat je dit met ons hebt gedeeld. Dank daarvoor.Â