Vraag

Overstappen van accespoint naar SuperWifi punten, hoe kan ik gebruik maken van de aanbieiding?

  • 28 November 2022
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb al een tijdje experia accespoints. Maar nu wilde ik overstappen naar superwifi. In de winkel gaf men aan de wifimanager te gebruiken want dan krijg je een goede aanbieding voor de superwifi versterkers. Helaas lukt dit niet want de manager geeft aan dat ik goede wifi heb. Terwijl de overgangen in huis niet goed gaan met accespoints. Krijg geen contact met kpn dus probeer het hier.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Andre78 

 

Zet een of meer van de Experia AP's uit en ga dan ergens in huis staan waar je dan een slecht WiFi signaal hebt.

Start dan die manager dan nog eens, waarschijnlijk lukt het dan wel.

Helaas met 1 AP heb ik op zolder nog bereik. Op zich werkt het wel. Maar dat is ook het probleem de ap overlappen elkaar. Een mobiel apparaat kiest niet automatisch de sterkste. Daarom wil over naar de superwifi. Die zijn mesh en maken uit zichzelf verbinding met de sterkste antenne. Dit is mij verteld. Alleen via de wifimanager zou je 2 stuks kunnen kopen voor 140 euro. En zo in de winkel kosten ze 200 per 2. Tenminste dat zei de verkoper in de winkel

Reputatie 7
Badge +18

Het gaat erom dat het WiFi signaal zwak is, je kan ook ergens buiten gaan staan waar je nog net signaal hebt op je mobiel via WiFi.