Beantwoord

Regelmatig wegvallende wifi verbinding en fout 143 op tv

  • 13 February 2024
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

Vanaf vorige week problemen met wifi en tv kastje 

elke dag gaf tv aan dat er een foutcode was 143  uiteindelijk zaterdag nieuw kastje gekregen dacht eindelijk probleem opgelost

maar moet dagelijks alles opnieuw resetten dit doe ik via kpn stappen doorlopen en dan doet alles het weer maar de volgende dag beginnen we weer van vooraf aan begrijp er niks van 

heb 2 wifi versterkers branden groen en nog 1 wifi versterker deze branden niet blauw dus weer modem herstart voor de zoveelste keer 

 

vind het behoorlijk irritant worden en tijdsrovend dat ik elke dag op de 4G wordt gegooid paar maanden geleden wifi versterkers gekocht en nu dit steeds!!!!!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 February 2024, 10:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Om te beginnen, wat voor verbinding heb je, VDSL od Glasvezel ?
Welke modem versie heb je van KPN ?
Heb je al het modem terug gereset naar fabrieksinstellingen via de reset knop ?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lindavanpelt, welkom terug! Had je de vragen die SaltyBart stelt, nog bekeken? Kan je deze beantwoorden? Ook ben ik benieuwd naar hoe je netwerk eruit ziet. Wat heb je allemaal aangesloten en op welke manier? 

Hallo 

 

ik heb glasvezel (zelfs deze al een keer even stekker eruit gehaald maar helaas ook geen effect) 

mij heb de experia box 10 a

hen deze ook al gereset maar volgende dag weer geen 4 G nu de afgelopen 2 dagen worden we weer op de 4G gezet dan alles opnieuw starten via mijn kpn app dan doet deze het weer en dan volgende dag weer 

 

groetjes Linda 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lindavanpelt, had je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? Als dit zich weer voordoet, loop dan de stappen voor foutcode 143 op onze website door. Mocht dit niet de oplossing zijn, bel dan, op het moment dat het zich voordoet met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen direct met je meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. 

Ja dat hebben wij ook al gedaan en krijg nu geen foutcode meer alleen elke dag valt 1 x de wifi weg en dan moet alles gereset worden zo ook vandaag 

Reputatie 7
Badge +30

Dat lijkt me alsnog niet goed :-(. Heb je al gebeld met mijn collega's via 0800-0402? Dat kan Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Wat is daaruit gekomen?

Nee nog niet gebeld (moest werken) vandaag ook weer dan krijg ik code 303 en na enkele minuten dan doet het ineens weer 

 

maar ik ga bellen want het gebeurd dagelijks 

Schiet lekker op bel je krijg je bandje moet je eerst op link kijken voor probleem oplosser en daarna verbinding verbroken!!!!

Reageer