Vraag

Retour sturen SuperWifi via post zonder winkelbezoek wegens grote afstand tot KPN winkel

  • 15 October 2023
  • 9 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb zaterdag 2 superwifipunten ontvangen, ze geven achter niet wat ik ervan verwacht en wil ze graag retourneren. Naar de winkel brengen is geen optie (ik woon 2 uur met het ov van dichtbijzijnde winkel). Dus wil ze graag retourneren via post nl of iets dergelijks. Bestel niet voor niks online dus wil ik ze zo retourneren. Graag hoor z.s.m. hoe ik dat moet doen. Via X krijg ik geen bevredigend antwoord dus hoop hier verder te komen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Hoe heeft u de SuperWiFi's besteld? Via de Wifimanager of via de site?

Via de wifimanager

Badge +19

Ik dacht eigenlijk dat er een begeleidende brief bij zit waar staat hoe verder maar blijkbaar niet. Ik zou dan toch even met de klantenservice 0800-0402 bellen.  Puur uit belangstelling ben ik toch wel benieuwd wat u van de SuperWiFi's verwachtte? Het zijn namelijk wel hele goede wifipunten tov van menig concurrent.

We hadden al een deco systeem, wilde superwifi proberen maar werkte een stuk slechter

Badge +19

Maar bekabeld zijn de SuperWiFi's op z'n best!! Voor die prijs vindt u heen betere!! Maar aan u de keus natuurlijk 😉. 

Bedankt voor meedenken

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Mikesasjoop en welkom hier op ons forum :)

Ik dacht eigenlijk dat er een begeleidende brief bij zit waar staat hoe verder maar blijkbaar niet. Ik zou dan toch even met de klantenservice 0800-0402 bellen.  Puur uit belangstelling ben ik toch wel benieuwd wat u van de SuperWiFi's verwachtte? Het zijn namelijk wel hele goede wifipunten tov van menig concurrent.

Heb je hier inmiddels al contact over gehad met onze klantenservice en zo ja, wat is hier verder uitgekomen?

Ja inmiddels contact gehad en mag t opsturen nu

Reputatie 7
Badge +12

Ja inmiddels contact gehad en mag t opsturen nu

Super, heel fijn om te horen @Mikesasjoop en bedankt ook voor het laten weten!