Beantwoord

Schroefjes voor de zwarte WIFI versterker

  • 18 January 2023
  • 14 reacties
  • 167 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste Moderator,

Zou het mogelijk zijn, om nieuwe schroefjes voor het voetje van de zwarte WIFI versterker te verkrijgen.
Ben ze helaas kwijt geraakt, in ieder geval zitten ze niet meer in de doos waar ik hem zolang in opgeborgen had. Tijdens het opnieuw verven van de huiskamer.
Zou fijn zijn als die mogelijkheid er is.
Mijn profiel is ingevuld.

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 24 January 2023, 21:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @genetic . Je bedoelt de Experia Wifi?

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @genetic . Je bedoelt de Experia Wifi?

 

 

Deze heeft geen schroeven zo ver ik weet, de superwifi 2.0 heeft aan de onderkant 1 schroef om het pootje vast te zetten.

Hoi @Erwin_ en @Ik_Hussel ,

Het is deze die ik bedoel.
 

KPN SuperWifi voorkant
KPN SuperWifi achterkant

Daar ben ik de schroefjes van kwijt, hopelijk kun je me daar aan helpen.

Ik had nog goede hoop dat ik een los voetje kon sturen (met de aanname dat de schroefjes er dan ook wel bij zouden zitten) maar die zie ik niet in mijn lijstje.

@Ik_Hussel : Jullie hebben dat spul zeker ook niet los? 

Reputatie 7
Badge +12

Nee hebben we niet.

@NHendriks weet jij toevallig het formaat schroef? 

Reputatie 7
Badge +12

@Soeradj 

Reputatie 7
Badge +11

Nee hebben we niet.

@NHendriks weet jij toevallig het formaat schroef? 

Helaas niet. Volgens mij wel vergelijkbaar met M3 maar zeker ben ik er niet van.

Hoi @Erwin_  @Ik_Hussel  @NHendriks , en anderen

In ieder geval allemaal bedankt om te kijken of er een schroefje te vinden was, 
Jammer dat het niet wil lukken, maar wie weet.
Ik heb ook geen idee welke maat schroefje in het pootje past.

Wel jammer dat bij een aankoop van 99 euro geen mogelijkheid is om te schroefjes eventueel te verkrijgen, of te bestellen zijn.
Het is natuurlijk wel mijn eigen onoplettendheid dat de schroefjes verdwenen zijn. 😉

Nogmaals iedereen bedankt voor het zoeken naar een oplossing.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Erwin_  @Ik_Hussel  @NHendriks , en anderen

In ieder geval allemaal bedankt om te kijken of er een schroefje te vinden was, 
Jammer dat het niet wil lukken, maar wie weet.
Ik heb ook geen idee welke maat schroefje in het pootje past.

Wel jammer dat bij een aankoop van 99 euro geen mogelijkheid is om te schroefjes eventueel te verkrijgen, of te bestellen zijn.
Het is natuurlijk wel mijn eigen onoplettendheid dat de schroefjes verdwenen zijn. 😉

Nogmaals iedereen bedankt voor het zoeken naar een oplossing.

Ik heb geen precieze opmeet Gereedschap maar kan het schroefje wel naast een geodriehoek voor je fotograferen 

Hoi @Ik_Hussel,

Lijkt mij alvast een goed begin om zelf te gaan zoeken naar een passend schroefje,
Beter dan helemaal niets. 
Alvast b@Ik_Hussel 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Ik_Hussel,

Lijkt mij alvast een goed begin om zelf te gaan zoeken naar een passend schroefje,
Beter dan helemaal niets. 
Alvast b@Ik_Hussel 

Zwarte schroefje is 3 mm diameter 12 mm in lengte (inclusief schoefkop) en schroefkop is type plat. Kleur zwart.

Reputatie 7
Badge +12

Voor de goede orde; schroefdraad meet ik 10mm + kop, en inderdaad 3 mm in diameter.

 

 

Bedankt @Ik_Hussel en  @BruisTablet 

Echt wel een klein schroefje.
 

😃

 

Voor de goede orde; schroefdraad meet ik 10mm + kop, en inderdaad 3 mm in diameter.

Schroefje gevonden en gekocht

onscherp, maar het werkt


 

 

Iedereen bedankt voor het meedenken om tot een oplossing te komen.
@Erwin_  @Ik_Combineer  @BruisTablet  @NHendriksÂ