Beantwoord

Super wifi 1 doet het niet draadloos

  • 27 January 2024
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Hallo,

Aantal weken geleden nog gesproken met een medewerker van kpn, omdat de super wifi niet meer deed draadloos. Het bleek dat na de laatste update van kpn box 12 dat de superwifi 1 niet meer draadloos aangesloten kan worden. JE moet er 2 of meerdere hebben en 1 van de superwifi moet aangesloten zijn met de modem. De medewerker van kpn klantenservice gaf aan dat ik naar de KPN shop kon gaan en het kon ruilen voor superwifi 2. Nou ben er dus heen geweest en de medewerker daar gaf aan dat het niet kon, terwijl er een melding was gemaakt dat het wel kon. Weer dus contact opgenomen met klantenservice en dit keer snapte hij het niet precies, dus uitgelegd van dat het na update niet meer kon etc. Dit keer gaf meneertje aan dat ik het niet kon ruilen. Nou lees ik op een aantal forums dat er gratis een superwifi 2 word verstuurd. Kan ik het nou wel ruilen of niet? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 January 2024, 09:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Baris., welkom op ons forum!
Mijn telefonische collega's bij 0800-0402 moeten hier zelf al een ticket voor aan kunnen maken, mijn collega's van de technische dienst nemen daarover dan binnen een paar werkdagen contact op over hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Ik heb dit ticket nu voor jou aangemaakt, je krijgt hier nog bericht over en mijn collega's nemen dus nog contact met je op!

Reageer