Beantwoord

Super Wifi stuk en krijg een DVS opgestuurd.

  • 30 September 2022
  • 17 reacties
  • 271 keer bekeken

Badge

Mijn super Wi-Fi apparaat ging laatst kapot. Gebeld met klantenservice: stuur maar op, we sturen een nieuwe via de Gamma. Krijg ik  15 september een draadloze verbindingsadapter toegestuurd en het kapotte apparaat teruggestuurd.  Bel weer naar KPN geen probleem sturen een nieuwe, niks gekomen. 27 september weer gebeld, wordt gezegd had naar winkel gemoeten. Kan niet zien of mijn pakket is aangekomen. Moest maar chatten, daar kom je niet bij via de site. Kan iemand kijken of mijn pakket bij KPN is ontvangen? Barcode 3SIPBR100008691

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 October 2022, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jan Boe, welkom! Wat rot dat je een DVS gekregen hebt! Daar heb je natuurlijk niets aan :-(. Ben je inmiddels langs de winkel geweest of heb je opnieuw telefonisch contact met ons gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?

Badge

Is mijn pakket bij KPN aangekomen?  Ben niet naar de winkel geweest, wel nog 2 X naar helpdesk gebeld.

1e zijn Wi-Fi schotel komt er aan, niets gehoord. 2e zei dat ik moest chatten,  maar chatten KPN niet te vinden. Kan ik bij winkel draadloze verbindingsadapter ruilen met Wi-Fi schotel? Wil eventueel ook wel geld op factuur gecrediteerd en verbindingsadapter terugsturen of bij winkel brengen

Groeten Jan

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jan Boe, ik zie dat er op 16 september een verzoek is ingediend om jouw alsnog een SuperWifi punt te sturen. Ik heb de betreffende collega gevraagd of die een reactie heeft gehad op dat verzoek. Mocht dit niet zo zijn, dan moeten we naar een andere oplossing kijken. Ik hou je op de hoogte en kom er zaterdag bij je op terug!

Badge

Bedankt ik wacht het af

Reputatie 7
Badge +30

Ik kom niet echt verder helaas. Mijn voorstel is dat je zelf een nieuw SuperWifi punt aanschaft via onze website en ik de kosten vergoed op de volgende factuur. Vind je dat goed?

Badge

Bedankt voor de oplossing, crediteer maar € 99 op de volgende factuur. Het andere apparaat kan ik dat bij de winkel inleveren? Is het pakketje met het kapotte apparaat aangekomen bij jullie?

Reputatie 7
Badge +30

Het kapotte apparaat is aangekomen, maar binnen twee werkdagen al verwerkt. Die zal dus óf gerecycled óf gerepareerd en opnieuw ingezet worden. Het andere apparaat kan je bij de winkel inleveren of per post retourneren:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 

Ik stuur je nog even een privébericht met een e-mailadres. Wil je daar een kopie van de bon van de SuperWifi naartoe sturen? Dan kan ik over op crediteren. Ik laat je ook nog even weten wanneer dat daadwerkelijk is gebeurd.

Badge

Heb geen bon gehad. De WiFi punten heb ik gratis gekregen bij de start van mijn contract bij KPN in juni 2022. Ben overgestapt van Ziggo. Het zal in het contract staan. Kan niet im mijn KPN komen mijn gebruikersnaam wordt niet herkent, storing? Kun u  misschien zelf in het contract of de mails dit vinden?

Reputatie 7
Badge +30

Ik bedoel van het punt dat je nu aanschaft :-).

Badge

Ok eerst aanschaffen. Doe ik na mijn vakantie ok?

Badge

Gaat privé bericht via Messenger?  Hen nog niks gehad

Reputatie 7
Badge +30

Ok eerst aanschaffen. Doe ik na mijn vakantie ok?

Helemaal goed, het heeft geen haast! Als je klinkt op ‘privébericht’, dan kom je bij jouw berichtenbox van het forum. Daar zie je mijn bericht. 

Badge

Ok bedankt 

Badge

Heb inmiddels het Wi-Fi punt besteld en de factuur aan u gemaild via het opgegeven mailadres met vermelding van mijn bankrekening waarop het bedrag kan worden gestort 

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen heb ik het bedrag vergoed! Dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht.

Badge

Ok bedankt Marcia is ook goed

Badge

Vandaag geprobeerd  het DVA apparaat bij de winkel in Heerenveen in te leveren. Ze willen het niet, kan niet in de voorraad worden opgenomen.  Zal het opsturen naar het antwoordnummer