Beantwoord

Superwifi blijven rood lampje geven

  • 26 March 2024
  • 7 reacties
  • 50 keer bekeken

Precies dezelfde storing sinds vanochtend bij mij. Meerdere keren geprobeerd om goed te maken met reset of aansluiten aam de router en reboot van de router, het werkt nog steeds niet.

Is er een storing of update bij KPN geweest?

beide mesh toestellen blijven rood :(

Admin: afgesplitst & eigen topic voor de vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 March 2024, 12:52

Bekijk origineel

7 reacties

Als je dat schone installatie proces volgt, geef de satellietjes wel de tijd om op een andere plaats in je huis contact te maken met je router. Je ziet dan van groen zo’n beetje alle kleuren voorbij komen, dus ook rood. Dat proces kan wel meer dan 15 minuten in beslag nemen.

Meerdere factory resets uitgevoerd op de SuperWifi, vanochtend ook herstart van de modem gedaan, het werkt gewoon niet,

Ik heb vermoede dat er update van mijn router is geweest en sindsdien werken SuperWifi punten niet meer.

KPN support van telefonisch niet bereikbaar. Dus mijn SuperWifi punten werkte maar 13 dagen, geweldig.

Na de factory reset blijft paars lampje branden als de punten niet aangesloten aan de modem zijn.

Hoi @Gregski .  Heb je alle stappen exact doorlopen zoals hier beschreven:

 

Zo ja, kun je mij dan vertellen welke firmware er nu op jouw Experia box zit? ( ik doe nu de aanname dat dat een box12 is, klopt dat?)

Erwin,

Ik heb de stappen gevolgd en is alles prima nu.

de huidige versie van mijn KPN 12 modem is: SGEJ1000060E

Groet,

 

Erwin,

Ik heb de stappen gevolgd en is alles prima nu.

de huidige versie van mijn KPN 12 modem is: SGEJ1000060E

Groet,

Fijn! Mooi dat het nu stabiel is. 

Reageer