Vraag

SuperWifi valt een paar keer per dag uit en knipperen dan

  • 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Extra wifi staat hier nu aan en het is rapper dan de standaard ( minder belast ). Dus is het een optie om de apparaten te verdelen in je huis. Ik heb sinds een paar weken ook superwifi maar die schotels vallen een paar keer per dag uit. Eerst branden ze groen maar een paar keer per dag gaan ze knipperen. Waar ik ze ook neer zet

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Heb je de SuperWiFi's met een kabel aangesloten op het modem?

Heb je de SuperWiFi's met een kabel aangesloten op het modem?

Ja eerst wel en als ze constant groen branden dan haal ik ze van de kabel af

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Kalm aan en Rap wat, ik lees dat jouw SuperWifi's dagelijks spontaan een groen knipperend lampje weergeven. Een groen knipperend lampje op SuperWifi betekent het volgende:

Groen

  • langzaam knipperend: het KPN SuperWifi punt is aan het opstarten.
  • snel knipperend: het KPN SuperWifi punt is de verbinding aan het opbouwen.
  • constant groen: verbinding actief.

Maakt het verschil als je jouw SuperWifi een schone installatie geeft, en het daarna weer probeert?

Langzaam knippert hij en dat doet ie elke keer als die wegvalt. Zeker een paar keer per dag 

Reputatie 7
Badge +19

@Kalm aan en Rap wat Ze lijken dus opnieuw op te starten en dan  verbinding te maken, vandaar het knipperende groene lampje.


Geef jouw SuperWifi's eens een schone installatie. En kijk hoe de verbinding het daarna doet. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Allemaal al gedaan en geprobeerd.

Gisteren een schone installatie gedaan en ze allebei naast de modem gezet. Vanmorgen en aan het begin van de middag stonden ze alweer te knipperen

Reputatie 7
Badge +19

@Kalm aan en Rap wat Ah, dat stond niet in je berichtje, vandaar mijn advies om de schone installatie te doen. Ik raad je aan om, zeker hier op het forum, zo uitgebreid mogelijk te zijn. Ik weet alleen wat jij me vertelt :) 

Het klinkt of je SuperWifi niet lekker meer werkt, als ook de schone installatie niet helpt. Je hebt 2 jaar garantie op deze apparatuur. Dit gaat via de KPN Winkel in je buurt. Ik raad je aan om het aankoopbewijs op te zoeken, en dit samen met je SuperWifi mee te nemen naar de KPN winkel. Onze collega's daar kijken het dan voor je na, en dan kunnen ze daar binnen de garantie gratis worden omgeruild.