Beantwoord

verbinding omvormer zonnepanelen met wifi

  • 1 February 2023
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo,

Ik ben een leek in digitale techniek. Ik hoop hieronder begrijpelijk mijn vraag uit te leggen.

heb op de begane grond mijn modem v10 staan en op de eerste verdieping een Experia Wifi accespoint welke bekabeld in verbinding staat met de modem beneden.
Voorheen had ik op de eerste verdieping ook een modem van een ander merk staan maar die leek te storen op de modem beneden waardoor de wifi slecht was. De modem op de eerste verdieping heb ik verwijderd en daar de experia wifi accespoint geïnstalleerd. De wifi lijkt hiermee te verbeteren.

Maar; één verdieping hoger op zolder heb ik de omvormer van de zonnepanelen hangen. Ik heb een kabel liggen van de omvormer naar de (nu) Experia wifi accespoint op de eerste verdieping. 
Ik heb deze daar ingeplugd maar krijg op mijn app geen verbinding met de omvormer. Dit werkte voorheen op de modem wel. Een kabel doortrekken naar de benedenverdieping is moeilijk te realiseren.

Wat heb ik nodig om vanuit de eerste verdieping een wifipunt te krijgen die het signaal van de zonnepanelen door kan geven ?
 

icon

Beste antwoord door Kees60 2 February 2023, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

opgelost! schijnbaar koste het enige tijd eer een nieuwe verbinding tot stand gebracht kon worden. Ik heb nu in ieder geval weer connectie met de omvormer.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het toch gelukt is @Kees60 en bedankt voor het terugkoppelen! 😄