Vraag

Wifi-signaal via SuperWifi valt weg

  • 2 March 2022
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Wij hebben glasvezel oorspronkelijk via Telfort en kijken tv via internet. Nooit problemen mee gehad tot Telfort werd overgenomen door kpn. We hebben een experiabox 10.

internet valt telkens weg en ook de Sonos stopt meerdere malen per dag.

ook internetverbinding valt stil, terwijl er wel een WiFi signaal is.

twee weken met de manager alles doorgelopen en superwifi aangeschaft en bedraad aan de tv gekoppeld

maakt helemaal niet uit, internet blijft haperen

volgens mij is de router niet goed, maar wie het beter weet?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Balt , heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de router een fabrieks-reset gegeven?

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u tv ontvangers? Hoe is/zijn die aangesloten? Bekabeld rechtstreeks op de Experiabox? 

Ik heb al een reset etc. uitgevoerd, zonder resultaat.

en de superwifi is bekabeld op de tv aangesloten. De superwifi zelf is, het woord WiFi zegt het al, natuurlijk een WiFi verbinding. De Tv is een smart TV en is dus direct met het internet verbonden

 

Badge +19

Zou je een middagje of een avondje kunnen testen met alleen het modem.  Dus zonder aangesloten randapparatuur.  Dit om te kijken of er iets mis is met de verbinding of dat het probleem veroorzaakt wordt door iets na het modem.  Mijn gevoel zegt namelijk daar iets mis gaat.

Reputatie 7
Badge +30

 Hoi @Balt, welkom! Je hebt een Experia Box V10 geef je aan. Hoeveel SuperWifi heb je in totaal? Waar in huis staan ze, en hoe zijn ze aangesloten op elkaar/de Experia Box/apparaten in huis?

twee stuks. een bedraad aan de Box en een aan de TV

Reputatie 7
Badge +30

Was de tv al bedraad aangesloten op de SuperWifi voor de problemen begonnen, @Balt? Je noemt ook Sonos, wat heb je aan Sonos apparaten?

Zou je verder ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik hier even meekijken.