De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

  • 11 December 2019
  • 211 reacties
  • 13653 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

Toon eerste bericht

211 reacties

Reputatie 7

#2 Kerstfilmtips :rolling_eyes::zipper_mouth:

Vandaag weer iets ontvangen, bedankt.:relaxed:

Alle KPN-moderatoren en mede-forumleden hele fijne feestdagen :evergreen_tree: en een gelukkig en vooral gezond 2020 toegewenst.

Merry Christmas and a Happy New Year

Dit is mijn 2.500e reactie.:relaxed:

Reputatie 4
Badge +1

Ik krijg als ik de link uit de mail klik een mooi scherm met tekst maar verder helemaal niets, zowel gister als vandaag. Zowel in Safari als Firefox op de Mac. Heb dus nu al twee keer de actie gemist. enig idee hoe dat kan?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7

Ho ho ho. Fijne voorbereiding op Kerst.

Voor iedereen die de KPN iTV Eindejaarskalender heeft gemist of te laat met de inschrijving is, deel ik hier de ballen met jullie.

Gisteren zijn we van start gegaan. Hier vind je wat er in de de Kerstbal van 18 december zit:

Maak gourmetten nóg feestelijker met de tips van 24Kitchen en win een van de smakelijke prijzen.

De hele maand is het bij 24Kitchen gourmetmaand. De beste tips om het gourmetten nóg feestelijker te maken zijn voor jou op een rij gezet. Daarnaast maak je kans op toffe 24Kitchen prijzen! Wat dacht je van een kookworkshop van presentatoren Job en Perry? Of een Google Home die jou in de keuken kan helpen. Winactie

Vandaag de Kerstbal van 19

Kersttips voor op je tv

Wat is er fijner dan tijdens de feestdagen eens lekker op de bank te ploffen? Want er zijn een heleboel leuke dingen te zien op tv de komende weken. Wij vertellen je welke films en programma’s beschikbaar zijn en je moet zien.

Reputatie 7

@Nadia aaaaa & @Marcia_ aaaaa

Mijn kerstbal is helemaal niet blauw! :cry:

Arme, ​​​​​​@JeroenB22 . Ik heb marketing gevraagd om dit op te lossen. Ze hebben je verbetervoorstel op de backlog staan. Er zal in begin volgend jaar aan gewerkt worden. Tot die tijd kun je rekenen op @wjb ;)

@Moedeloosheid hokus pokus….. Boem 😃 Welkom @Qweeny !

ik krijg de hele tijd mailtjes dat er een reactie is op mijn comment maar ik kan het niet echt terug vinden @Nadia 

Reputatie 7

Hallo @Rosita15, welkom hier. Je krijgt notificatiemails van de KPN community omdat je hier een reactie hebt achtergelaten. Wanneer er iemand hier reageert, word je op de hoogte gehouden. Wil je geen notificatie meer ontvangen? Ga dan naar het startbericht en druk op het sterretje onderaan. Je volgt dan het topic niet meer. 

Ik las overigens dat je geen KPN Eindejaarskalender mail hebt ontvangen. Balen! Maar niet getreurd. Ik deel hier voor alle geïnteresseerden de kerstballen met een link naar de pagina. Zo krijg je alsnog de verrassing van KPN. Vandaag filmtips. Lekker warm op de bank, met lekkers en familie plat voor je favoriete kerst (klassiekers). Geniet ervan :)

Reputatie 7

@Nadia krijg ik dan vanuit marketing om mijn teleurstelling te verwerken op zijn minst een kpn-mini-usb-kerstboom? :innocent:

Reputatie 1

Ik lees dat ik me moest aanmelden. Hoe moet ik deze informatie hebben gekregen? Ik heb geen mail gehad hierover. 

Hoewel de datum voorbij is zou ik graag alsnog worden bijgeschreven.

 

Zo niet graag dan uitleg waarom ik hierover geen mail/ brief oid heb gehad

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Vosje77 , houd dan dit topic in de gaten. Voor de mensen die niet hebben ingeschreven, worden de kerstballen hier ook gedeeld.

Lees hierboven het bericht van KPN moderator Nadia, daar staan nu al de eerste twee kerstballen op je te wachten:

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/de-kpn-itv-eindejaarskalender-485719/index3.html#post878086

Reputatie 7

@Nadia krijg ik dan vanuit marketing om mijn teleurstelling te verwerken op zijn minst een kpn-mini-usb-kerstboom? :innocent:

Maar dan wel een blauwe graag. :wink:

 

Helaas ben ik nu niet echt blij met de kpn

Geen mail of post gehad dat er dit jaar 2019 een andere actie opgestart is dam meer internet bundel mobiele telefoon 

 

Tja ik vind dit dus totaal niet grappig deze  actie.... het is een verkapte reclame stunt om mensen een abonnement voor de tv enzzz aan te bieden 

Ik heb dus helaas geen tv en geen tv abonnement en ook geen vast internet abonnement

Wel een mobiel abonnement

Kunt u mij uitleggen wat ik dan aan deze actie heb  .... helemaal niks in mijn ogen 

Vind dit een slechte zaak van de kpn

Ik had me verheugd op meer internet tegoed 

Tja dus een kat in de zak en de kpn wordt er rijker van

Daarom een verkapte reclame stunt

Denk aub ook aan de mensen met een magere portomome vandaag kpn aan de foon gehad en 2 keer wouden ze mij een tv en vast internet abonnement af laten sluiten en ik heb geen tv en geen pc en nee ook geen laptop

Wat moet ik dan met dat abonnement 

De december actie vind ik knudde

 

Een teleurgestelde klant die al heel est jaren lid is van KPN

Wat hebben jullie voor mensen met de kleine beurs en met alleen een mobiel abonnement ....niks dit jaar ...sta dus in de kou met deze actie      : (

Afz..... Tja123

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Wie weet wat er allemaal komt 😉 Nog niet alle kerstballen zijn er geweest :) 

Ik vindt het wel leuk :) 

ik krijg wel de mail maar kan het niet openen. 

(er staat klik op de blauwe bal maar er gebeurd niks)

Reputatie 7

#3 Free movie code :yum:

Snap er niks van  heb me aangemeld voor die mail.

En die krijg ik binnen.

Ligt het dan aan mij dat ik geen bal zie en ook niet wat we nu steeds krijgen

Of kijk ik helemaal verkeerd

Reputatie 7

Die kerstbal stort bij vele mails direct al naar beneden en dan ziet die mail er als onderstaand uit.

Druk dan op Bekijk nu.

Reputatie 3
Badge

Leuk! Gratis film voucher!  Ik zie alleen nergens staan tot wanneer de voucher geldig is, enig idee?

Admin: verplaatst naar bestaand topic

Klopt en als ik daarop druk dan krijg ik alleen een tekst

Reputatie 7
Badge +28

In die tekst staat dat je een e-mail krijgt met een code.

 

Dit is de tekst niets over een code. En ook in me spam geen mail van een code

Reputatie 7
Badge +28

Ik mis bij jou inderdaad de kerstballen onder de tekst. Elke dag kun je klikken op een kerstbal. Vandaag op de groene met 20 erin. 

Ja dus ik kan er niks mee zo. Helppp en nu 

Reputatie 7
Badge +28

 

Reageer