De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

  • 11 December 2019
  • 211 reacties
  • 13653 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

Toon eerste bericht

211 reacties

Ik zie het al ligt aan me tel.

Op de ipad zie ik alles 👍

Reputatie 7
Badge +21

Leuk! Gratis film voucher!  Ik zie alleen nergens staan tot wanneer de voucher geldig is, enig idee?

@Stephane

Dat staat bij mij in de mail met de code:  Deze code is geldig tot en met 31 januari 2020.

Reputatie 7

De aanmelding voor de iTV Eindejaarskalender is momenteel gesloten. Deelnemers ontvangen elke dag een in de mail een kerstbal. Maar…. Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de eindejaarskalender :relaxed::tada::champagne:

Ps. de filmvoucher wordt alleen verstuurd naar klanten die zich vooraf hebben aangemeld. Op je mailadres is de persoonlijke code voor een gratis film in iTV On Demand geregistreerd.

Wil je ook een filmvoucher en sta je niet ingeschreven op de KPN iTV Eindejaarskalender? Laat hier een bericht achter. Je krijgt éénmalig per huishouden (met itv-account) een code toegestuurd

Admin: edit tekst 21-12

Reputatie 1

@ Nadia:

 

Als ik op de link klik moet is alsnog mijn mail opgeven. Ik krijg dan de melding dat ik niet sta ingeschreven ( wat klopt) 

Je geeft aan dat ook iedereen die te laat was kan profiteren......wat doe ik fout?

Reputatie 4
Badge +1

De aanmelding voor de iTV Eindejaarskalender is momenteel gesloten. Deelnemers ontvangen elke dag een in de mail een kerstbal. Maar…. Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de eindejaarskalender :relaxed::tada::champagne:

Ps. de filmvoucher wordt alleen verstuurd naar klanten die zich vooraf hebben aangemeld. Op je mailadres is de persoonlijke code voor een gratis film in iTV On Demand geregistreerd. 

@Nadia ik rijg nog steeds een scherm zonder ballen te zien, heb nog van geen enkele aanbieding gebruik kunnen naken. IK blijf dit zien:

 

Reputatie 7
Badge +21

  

Hoi @BigDaddyNL, welke browser gebruik je? Heb je soms een adblocker o.i.d. actief?

Reputatie 4
Badge +1

Ik gebruik Safari, Firefox, Chrome op een Apple MacMini. En ja ik heb een adblocjter actief, maar zijn die ballen dan advertenties? :-)

Reputatie 7
Badge +21

Het is maar net hoe de adblocker daar over denkt, probeer het eens en zet hem (heel) even uit.

Reputatie 4
Badge +1

Maar @RBxx dat is dus wel de veroorzaker van de problemen op deze site 😛 Dankjewel.

Reputatie 7

Hallo @Vosje77, dat klopt, helaas. Zie mijn vorige bericht. 

[….] Ps. de filmvoucher wordt alleen verstuurd naar klanten die zich vooraf hebben aangemeld. Op je mailadres is de persoonlijke code voor een gratis film in iTV On Demand geregistreerd. 

Hé  @BigDaddyNL,  fijn dat het is gelukt. Bedankt @RBxx :D

Reputatie 1

Ik blijf het wel absurd vinden:

Ik ben klant, krijg geen mail oid om me in te schrijven en ben nu uitgesloten van deze actie…

 

Update:

Ik was te snel met oordelen......zeuren online is makkelijk, dus je fouten toegeven niet dat ook zijn:

 

IK ZAT FOUT. Dank @Nadia  voor de uitleg. En dat je alsnog deze zeur hebt geholpen

Hoi @Vosje77 ,

Misschien is Ziggo iets voor u.

Als ik maar niet mee hoef te verhuizen.
Ken ze nog uit een lang geleden verleden. Nee nooit meer naar Ziggo.:wink:

En anders even rond kijken op Google, providers zijn daar altijd te vinden.

Veel plezier met Kerstmis wens ik u toe.
Ik blijf fijn bij KPN de kerstballen uit de boom kijken, voor zolang het nog duurt.:joy:

Reputatie 7

Hey @Vosje77, ik snap de teleurstelling. Op 11 november hebben we in onze nieuwsbrief de KPN iTV Eindejaarskalender aangekondigd. Ik zie in je profiel staan, dat je geen toestemming geeft aan KPN om jou te benaderen voor acties, nieuws tips. Daarom ontvang je de nieuwsbrief niet, en hebben we je niet kunnen benaderen. Wil je dat wel graag? Dan kun je het in je MijnKPN account aanpassen.

In overleg met marketing mag ik ook de klanten verblijden die geen filmvoucher hebben gekregen. Sander, you've got mail ;)

Veel kijkplezier! 

Reputatie 1

@Nadia 

Oops, dan behoor ik nu officieel tot de groep.......eerst kijken, dan zeiken:joy: ik had me idd vaak de nieuwsbrief afgemeld.

Ik verander het meteen en dank je voor je moeite. En.....ik zeg oprecht sorry voor het zeuren:grinning: ​😔

Reputatie 7

Geen probleem, @Vosje77 Het is weer opgelost. Dank voor je berichtje. Daarmee kan ik weer tevreden het weekend in :relaxed:

Ik heb al eerder aangegeven nieuwsbrieven wel te willen ontvangen maar krijg ze nooit. Heb dus ook deze actie gemist. Erg vervelend dat bestaande klanten geen gebruik kunnen maken van de eindejaarsactie :slight_frown:

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Santje75, hoe heb je dat aangegeven?

Heb je al eens in MijnKPN gekeken via Profiel → Privacyinstellingen of de optie E-mail is aangevinkt en het juiste e-mailadres is ingevuld? Dat bepaalt of jij een nieuwsbrief ontvangt.

Kunnen wij ook nog deelnemen hieraan? Ook geen mail gehad helaas!

Hallo @Santje75, hoe heb je dat aangegeven?

Heb je al eens in MijnKPN gekeken via Profiel → Privacyinstellingen of de optie E-mail is aangevinkt en het juiste e-mailadres is ingevuld? Dat bepaalt of jij een nieuwsbrief ontvangt.

Ja staat goed ingesteld maar heb niks ontvangen helaas.

Hallo,

Ik ben een klant van Telfort voor interactieve TV en heb een voucher code gekregen via de Eindejaarskalender van KPN en krijg de melding dat de voucher code ongeldig is, (-127).

Klopt het dat dit niet werkt?

 

Reputatie 7

Ik heb al eerder aangegeven nieuwsbrieven wel te willen ontvangen maar krijg ze nooit. Heb dus ook deze actie gemist. Erg vervelend dat bestaande klanten geen gebruik kunnen maken van de eindejaarsactie :slight_frown:

Hey @Santje75, dat is wel erg zuur. Ik wil graag je gegevens controleren, zodat je voortaan de KPN nieuwsbrief ontvangt. Zou je daarvoor je profiel willen invullen? Dan kan ik je ook de filmvoucher toe sturen. Laat je het hier weten als je profiel is aangevuld? 

Hallo,

Ik ben een klant van Telfort voor interactieve TV en heb een voucher code gekregen via de Eindejaarskalender van KPN en krijg de melding dat de voucher code ongeldig is, (-127).

Klopt het dat dit niet werkt?

Goede vraag, @Gaucho Gringo. Dat is mogelijk. Heb je in de (Telfort) nieuwsbrief een uitnodiging ontvangen om je in te schrijven voor de KPN iTV Eindejaarskalender? Ik zal het navragen of het ook voor Telfort iTV klanten geldig is. Kom er begin volgende week nog op terug :) 

Kunnen wij ook nog deelnemen hieraan? Ook geen mail gehad helaas!

Welkom op het KPN forum, @MarRem. Ja, dat kan! :)

De aanmelding voor de iTV Eindejaarskalender is momenteel gesloten. Deelnemers ontvangen elke dag een in de mail een kerstbal. Maar…. Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de eindejaarskalender :relaxed::tada::champagne:

Ps. de filmvoucher wordt alleen verstuurd naar klanten die zich vooraf hebben aangemeld. Op je mailadres is de persoonlijke code voor een gratis film in iTV On Demand geregistreerd.

Wil je ook een filmvoucher en sta je niet ingeschreven op de KPN iTV Eindejaarskalender? Laat hier een bericht achter. Je krijgt éénmalig per huishouden (met itv-account) een code toegestuurd

Voor de filmvoucher, die gisteren werd uitgegeven, heb ik je gegevens nodig. Wil je jouw forumprofiel daarvoor aanvullen? Ik hoor het graag :)

@Nadia Ik heb mijn profiel ingevuld.  Dankjewel alvast!

Reputatie 7

Hi @Santje75. Je hebt een mail met code van me ontvangen. Ook heb ik je profiel een refresh gegeven. Als het goed is, ontvang je binnenkort de KPN nieuwsbrief. Fijne feestdagen alvast :) 

Reputatie 1

Wij hebben 2 gratis vouchercodes gekregen  (via 2 mailadressen). via de KPN eindejaarskalender. We hadden verwacht deze bij KPN Telfort ook te kunnen gebruiken. Helaas blijkt dit niet zo te zijn. Is hier een oplossing voor, aangezien iedereen gedwongen overgaat naar KPN en er nu geen eindejaarsactie voor Telfortabonnees lijkt te zijn. Alvast bedankt voor het antwoord!

Reputatie 7

Hallo @carmenolav, helaas. De filmvoucher uit de KPN iTV eindejaarskalender is alleen voor iTV van KPN te gebruiken. Aan de andere (win)acties uit de eindejaarskalender mag je als Telfortklant wel meedoen :) 

Klopt, uiteindelijk gaan alle Telfort klanten over naar KPN. Tot die tijd kun je nu nog alle Telfort services en diensten blijven gebruiken. We laten je wel van steeds meer KPN-voordelen meegenieten, zoals bij: Combineer Telfort en KPN 

Reageer