Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 431 reacties
  • 5457 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!

Toon eerste bericht

431 reacties

Kan wel iets beter, hoor!

Vandaag er nog wat bij gelopen🙂Was mooi weer zo aan zee vandaag, maar heb maar 3KM gelopen.15 in een weekend is toch wel het meeste wat dit jaar gebeurt is hoor...Ben normaal niet zo van het wandelen.

Als ik een Walk of the KPN Community zou organiseren, doe je dan mee? Lopen we van een zendmast naar een wijkcentrale ofzo 🤣.@JB22_ mag op zijn fiets mee! 😉

Misschien!Ik zou dan ook graag op de fiets gaan😜

Wat is jouw favoriete auto?

Vroeger de mini (<2000)!

 

Nu weet ik het niet zo goed, heb niet meer zo'n voorkeur.

Maar deze vind ik wel leuk:

Ik hou van van een basic ding zonder opsmuk!

 

Nieuwe vraag:

Wat was jouw eerste auto?

Reputatie 7
Badge +20

Een mooie rode 106 (oudste type) met open dakje! Wilde avonduren mee beleefd 💖🏞️🚗🏕️

 

Liever kamperen of toch voorkeur voor een hotel?

Reputatie 7
Badge +11

Kamperen! Niets gaat boven lekker buiten in een tentje met een kampvuurtje erbij in de natuur. Ben ook erg fan van het backpacken, al te lang niet meer gedaan maar blijft fantastisch mooi. Het seizoen maakt mij daar niet zo veel bij uit, ik ben het type dat prima in januari buiten in een tentje gaat slapen.

 

Hoog in de zendmast of met beide benen op de grond?

Reputatie 7
Badge +7

Wat is jouw favoriete moment van de dag?

Beslist de ochtend, de vroege ochtend.
's Morgens ben ik op mijn best, hoe later op de dag hoe minder ze me moeten lastig vallen😋

Ik wandel ook graag, dat doe ik liever dan fietsen en autorijden.
Mijn grootste wandelafstand is zo'n 20 km, maar dat is al wat jaren geleden.

Wat is jouw grootste wandelafstand? 

Sinds 9 november 2020 al zo’n 2098 kilometer gelopen…

… met als resultaat minus 22 kilogram en nu sinds een jaar stabiel!

Reputatie 7
Badge +16

Wat een super resultaat, @driemaster👍🏾 Héél knap!
 

Hoog in de zendmast of met beide benen op de grond?

Met beide benen op de grond!

Overmorgen is het Nationale Complimentendag. Wie geef jij een compliment en welk compliment geef je dan?
 

Reputatie 7
Badge +20

@Shyrin_ krijgt mijn complimenten! Want je bent altijd zo lief voor ons! 

 

Als je een reis door de tijd zou kunnen maken, naar welke periode zou je dan willen gaan en waarom?

Reputatie 7
Badge +16

Offtopic 

 

Als ik een Walk of the KPN Community zou organiseren, doe je dan mee? Lopen we van een zendmast naar een wijkcentrale ofzo 🤣.@JB22_ mag op zijn fiets mee! 😉

Misschien!Ik zou dan ook graag op de fiets gaan😜


Ik heb dan wel een mooie fiets voor jou te leen @martijn197108:
 



 

Prima @Shyrin_ !

Zijn dat de OV fietsen die KPN voor de medewerkers bied😉?

Reputatie 7
Badge +11

  

Als je een reis door de tijd zou kunnen maken, naar welke periode zou je dan willen gaan en waarom?

Ik denk dat ik dan voor jaren ‘50/’60 ga. De tijd dat de PTT massaal het telefoonnetwerk uitrolde en het overgrote deel van Nederland een vaste telefoonverbinding kreeg. Dankzij mijn tijd bij KPN ben ik mij toch steeds meer gaan interesseren in de geschiedenis van het netwerk maar ook telecom in het algemeen. Geschiedenis als Radio Kootwijk, Nozema en de televisietorens blijven mij verwonderen.

 


 

Als we het dan toch over een reis door de tijd hebben, wat is het oudste apparaat bij jou in huis?

Reputatie 7
Badge +20

Poeh, dat is denk ik een draagbare dubbele casettespeler, hij doet het nog en ik heb ook nog zo'n toffe bandjeshouder die je dicht kon klappen en dan aan een handvat mee kon zeulen naar de zwemplas ofzo. Zit nog vol met bandjes ‘van de radio opgenomen’ 😃

 

Voor altijd zomertijd, voor altijd wintertijd of 2 keer per jaar wisselen zoals we nu al heel lang doen?

#teamlekkerwisselen

Reputatie 7
Badge +12

Ik vindt dat wisselen niet zo erg, en heb het idee dat er daardoor wat meer evenwicht in het zonnetje zit. Dus laten we dat maar blijven doen, anders weet ik straks niet meer hoe de klok van me auto werkt. 
 

Persoonlijk ben ik een ontzettende nachtdier, het is misschien kwalijk maar vaak doe ik een dutje na me werk als ik een ochtenddienst heb gehad zodat ik niet voor 00:00 naar bed hoef. Ook eet ik meestal pas rond 21:00/2200. 
Wanneer geniet jij het meest van je dag? 

Bericht geschreven om 02:02

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben ook meer een avondmens. Al wordt dat tegenwoordig nogal tegengehouden door de kinderen. Die forceren mij om een ochtendmens te worden. Het gaat steeds makkelijker. Dus ik ga voor de middag. Dan geniet ik het meest. Dan doe ik ook vaakst de leukste dingen. 

 

Hebben wij het hier al eens over lezen gehad? Naja, hier de vraag: wat is jouw favoriete boek aller tijden en waarom?

Reputatie 7
Badge +20

Oei dat is wel een hele lastige vraag, ik heb ontzettend veel boeken gelezen die steengoed waren met een fantastisch (ontroerend mooi / zenuwslopend spannend) verhaal, dus ik vind het erg lastig om daar een keuze uit te maken.

Daarom ga ik maar voor het boek waar ik het vaakst hardop om heb zitten lachen, tot aan de slappe lach aan toe (in m'n upje):

De schapen van Glennkill

Dit is een moordmysterie maar dan geschreven vanuit het oogpunt van een kudde schapen (hun herder legt het loodje) en dat is HILARISCH en absoluut uniek 😁

 

Edit: ik vergat zelf een vraag te stellen, pardon!

Mocht reïncarnatie bestaan, als welk dier zou jij dan terug willen komen en waarom?

Reputatie 7
Badge +16

Het staat een beetje haaks op een eerder gegeven antwoord, maar een vogel. Lekker vliegen!

De woensdag breekt zo lekker de week. Hoe gaat het vandaag met jou?

Reputatie 7
Badge +9

Minder. Wakker geworden met een stevige verkoudheid. 😒

 

Maar inderdaad, bijna weekend. 😎 Hebben jullie al plannen voor het weekend?

Reputatie 7
Badge +19

Formule 1 kijken, wielrennen kijken en het is het begin van mijn week vakantie. Dus kom maar op met het weekend! 

 

Nieuwe vraag: 

Wat is je favoriete auto? 

Reputatie 7
Badge +28

De ouderwetse Mini. Heb er in het verleden drie gehad. 

Nieuwe vraag: 

Heb je je er al toe kunnen zetten om de belastingaangifte te versturen? 

Reputatie 7
Badge +30

Pffff, nog niet aan gedacht ook. Maar meestal hoeft het voor mij ook niet echt. Ik heb over het algemeen geen ingewikkelde aftrekposten en dergelijke. Dus de standaardinvulling is meestal genoeg. En dan komt het over het algemeen uit dat ik een heel klein beetje zou moeten betalen of zou moeten krijgen. Wat dan beide onder de betaalgrens valt en er dus per saldo niets gebeurt.

 

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

De ouderwetse Mini. Heb er in het verleden drie gehad. 

 

Leuk ding @Noordzee !

Was vroeger ook m'n favoriet, maar inmiddels vind ik het wel érg mini allemaal.Ik heb liever een ietjes grotere auto.

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Harry Potter and the halfblood prince.

 

Vraag: wat is je favoriete ijsje?

Reputatie 7
Badge +12

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Harry Potter and the halfblood prince.

 

Vraag: wat is je favoriete ijsje?

Mijn favoriete ijsje is de Split!

 

Vraag: wat vind je het beste muziekalbum ooit?

Reputatie 7
Badge +17

Vraag: wat vind je het beste muziekalbum ooit?

Oeh die is lastig, want het wisselt bij mij elke maand. 😅 Ik ga voor het album Carrie & Lowell van Sufjan Stevens. Blijft muziek waar ik toch weer naar terugkeer om de zoveel tijd en de teksten zijn prachtig! 

Vraag: Als je je eigen naam kon kiezen, welke naam zou dit dan zijn en waarom? 

Reputatie 7
Badge +16

De naam die ik nu al heb 😊 
Ondanks dat ik het vaak moet herhalen (...) ben ik héél blij met mijn naam. In mijn omgeving uniek en ik vind de betekenis mooi: schoonheid, zoet, geliefd.

Wat kan je een ander uit eigen ervaring echt niet aanraden?

Reputatie 7
Badge +20

Je lenzen in doen als je net tijgerbalsem gesmeerd hebt en nog niet je handen hebt gewassen (😭👀🔥)

 

Wat is je grootste miskoop ooit geweest?

 

Je lenzen in doen als je net tijgerbalsem gesmeerd hebt en nog niet je handen hebt gewassen (😭👀🔥)

 

Oefff, das pijnlijk!

Ik ben zelf bijna flauwgevallen van lenzen,  ga er ook niet meer aan beginnen voorlopig🙂Maar óóit wil ik het wel weer gaan doen.Maar mijn ogen zijn extreem droog dus dat gaat zo makkelijk niet, ben bang dat het het niet gaat worden.

Wat is je grootste miskoop ooit geweest?

 

Ooit een lamp, waarvan de adapter plofte.Deze toen omgeruild voor dezelfde, maar het gebeurde weer.Toen gewoon geld terug gekregen, dat was echt troep.

 

Nieuwe vraag:

Hoe oud is het oudste persoon in jouw omgeving?

 

Reageer