Sticky

Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

• 10 January 2017
  • 310 reacties
  • 9322 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25
Ik kijk graag series op tv, jij ook? Een topic als deze is vaker voorbij gekomen maar ik vind dat er de laatste tijd zo veel series bij zijn gekomen dat het weer tijd is voor een nieuw rondje.
Netflix heeft veel eigen series en de meeste vind ik heel tof. HBO is helaas weg maar heeft ook hele goede series. Heb jij nog aanraders?

Ik begin:

Stranger Things

Nadat een jongetje is verdwenen, komen in een stadje mysterieuze zaken aan het licht, zoals geheime experimenten, bovennatuurlijke krachten en een vreemd meisje.

Westworld

De serie speelt zich af in het fictieve Westworld, een technologisch geavanceerd Western-themapark, dat volledig wordt bevolkt door synthetische androïden die "Hosts" worden genoemd. Deze komen tegemoet aan de wensen van de zwaar betalende bezoekers die "Nieuwkomers" (of ook "Gasten") worden genoemd. De Nieuwkomers kunnen doen wat ze willen in het park,zonder angst voor vergelding van de Hosts.

Eervolle vermelding: Mr. Robot

Laat me weten welke series is sowieso nog moet kijken. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken. 😉

310 reacties

Reputatie 7
Badge +27

De eerst twee afleveringen nu gezien en het is al vet spannend. Die vader en dochter zijn maar net aan ontsnapt.  

Reputatie 7
Badge +19

Oh, is The Sandman al besproken? Ik ben er helemaal weg van, zó jammer dat ik het eerste seizoen al uit heb 😍 En fingers crossed dat er een vervolg komt...

Reputatie 7
Badge +10

La Brea 

Vanaf dinsdag 27 september is de Amerikaanse sciencefiction-/thrillerserie La Brea wekelijks met een dubbele aflevering te zien op Net5. In deze serie duikt plotseling een enorm zinkgat op in Los Angeles, waar honderden mensen, voertuigen en zelfs gebouwen in verdwijnen.”

Bron

Ik ben fan! Ik houd van dergelijke series, net als Lost, geweldig! (hoeft alleen niet uitgemolken te worden 😅) Vanavond weer te zien op NET5 om 20.30

Reputatie 7
Badge +19

Mijn vriendin heeft het opgenomen, zodat ze straks als de eerste aflevering haar aanstaat, kan gaan bingen @Anneke-Anna 

Reputatie 7
Badge +10

Mijn vriendin heeft het opgenomen, zodat ze straks als de eerste aflevering haar aanstaat, kan gaan bingen @Anneke-Anna 

Gaaf 👍 Ik neem het ook op om later in de week rustig te (verder) kijken, maar dat heeft er meer mee te maken dat de woensdag een hele vroeg uit bed dag is 😅 

Reputatie 7

Per vandaag Netflix de deur uitgebanjerd 🤡 16 euro voor Jan met de pet content doen we niet meer aan mee.

Wij hebben nu lekker HBO, Prime welke in de max beeld/geluidondersteuning al uitzenden.

En sinds dinsdag Skyshowtime erbij, aanmelden/abbo afsluiten verliep probleemloos. Echter kennen ze net als HBO wat opstartproblemen, maar niet noemenswaardig irritant. Soms klopt de ondertiteling niet als je die wilt gebruiken en soms missen er wat afleveringen of is opeens een serie even verdwenen. Al met al te overleven want wordt wel opgelost. Verder erg blij met skyshowtime, 3 streamers voor een tientje in de maand. Kan Netflix 🤢nog eens iets van leren.

Erg leuke series/films zijn er al te vinden, nog niet heel uitgebreid. Maar komt vanzelf. Ook moeten de 4k/audioformaten nog toegevoegd worden. Gebeurt ergens later. 

Reputatie 7
Badge +27

JAAA, vanavond om 20.25 begint het nieuwe seizoen van Hunted! 

De mooiste TV-serie van het jaar. 

Vandaag de finale gezien. Was weer helemaal geweldig en super-spannend.  

Vanaf 13 februari 2023 gaat het verder met Hunted! Vips. 

Reputatie 7
Badge +16

Zou dit programma ook wat voor jou zijn, om mee te doen @Noordzee?

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben (ein-de-lijk) begonnen aan House of Dragons - HBO Max! 😍🐉

Reputatie 7
Badge +27

Zou dit programma ook wat voor jou zijn, om mee te doen @Noordzee?

Nou nee, ik zou geen partij zijn voor de hunters. Ik vind het wel iets voor een paar wat jongere slimme moderators. 

Reageer