Goedemorgen,
Eind mei begin juni hebben wij een tweetal contractovernames aangeleverd bij KPN te weten mobiel en digitenne omdat iemand anders onze contracten overneemt. Mobiel overzetten ging gelukkig snel en 5 juni kregen wij hiervan al de bevestiging. Nu is het inmiddels 9 juli en wij hebben nog steeds niks gehoord over de digitenne. Een paar dagen geleden gebeld met KPN en ze zouden de betreffende afdeling een reminder sturen. Ook een chat gesprek gehad maar die kunnen niks betekenen en verwijzen mij weer door naar de afdeling die er al ruim een maand over doet. Blijkbaar kan ik telefonisch niet de afdeling bereiken en blijft het gissen naar de status.
Heeft iemand enig idee hoe wij iemand van KPN kunnen bereiken die hier concreet iets over kan zeggen?
Beste antwoord door Erik_
Dag Erik,
De gewenste ingangsdatum is inderdaad 3 augustus (dit was ook zo bij het mobiele abonnement maar die is gewoon per direct omgezet). De overnamedatum kon je overigens nergens invullen maar is door de nieuwe abonnement houder handmatig op het overnamepapier gezet. Aangezien het mobiele abonnement dus per direct was omgezet had ik niet verwacht dat jullie hier rekening mee zouden houden. Maar ik begrijp uit je bericht dat Digitenne per 3 augustus wordt omgezet ?
Vandaar! Dan snap ik ook de verwarring. Dan is eigenlijk het mobiele abonnement te vroeg omgezet, sorry daarvoor. Digitenne wordt dan inderdaad op 3 augustus uitgevoerd.