Beantwoord

Digitenne niet te bekijken

  • 4 April 2020
  • 102 reacties
  • 1326 keer bekeken


Toon eerste bericht

102 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ja dat is een optie.

Een ander alternatief heb ik sinds gisteren avond laat voor elkaar. 

Een chromcast aangesloten en dan op mijn telefoon tv kijken en dat casten naar de tv.

Is niet ideaal want je verbruikt dan 2 gig per uur.

Met mijn 10 gig bundel gaat dat dan wel erg snel maar als je iets belangrijks wilt zien kan dat..bv de minister toespraak ivm de huidige crisis. 

Reputatie 7
Badge +21

@Sjjo kan je doorgeven wat het nieuwe CAS-ID nummer is? Ik zie namelijk geen nieuwe gekoppeld in jouw abonnement, dus kan ook niks omruilen!

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb dat gelijk veranderd na de omwisseling

In mijn profiel. 

Voor de zekerheid hier een foto 

 

Reputatie 4
Badge +2

Kreeg net een smsje dat ik woensdag kan omruilen 👍

Reputatie 7
Badge +21

@Sjjo top bedankt. Ik heb nogmaals een ruiling aangevraagd, dit keer via Primera de Wolf Schiedam (Groenelaan 103). Woensdag na 14.30 kan je weer omruilen, op dezelfde manier. Schrijf dit keer het ordernummer 3931837 er op samen met het retour adres. Volgens het systeem zou het dit keer een Rebox moeten zijn! :relieved:

Reputatie 7
Badge +28

Let maar op, dat heeft Susan geregeld. Ik verwacht haar hier binnen twee minuten.😜🤠

edit: Ze was zelfs nog sneller! 😂
 

En een Rebox! Zou het dan nu helemaal goed komen? 

Reputatie 4
Badge +2

We gaan er vanuit.

Zal hem hier testen en dan van het weekend weer mee naar de camping nemen.

Wordt weer vervolgd..

Nogmaals bedankt. 

Reputatie 7
Badge +21

@Noordzee  jaja ik was er als de kippen bij deze paasdagen! :hatched_chick: We horen het wel weer @Sjjo :blush:  Ik ga in ieder geval even duimen voor je, mocht dat helpen!

Reputatie 4
Badge +2

Boel weer omgeruild 

Helaas toch weer een ZXV7200 

Ok heb hem niet uitgepakt. 

Komt uit de zelfde batch als de vorige mei 2019

 

Reputatie 7
Badge +28

Pak het toch maar uit, het zal niet de eerste keer zijn dat er een andere ontvanger in de doos zit dan op de verpakking staat. 

 

Reputatie 4
Badge +2

Gedaan. Helaas zit er toch een ZXV7200 in😞

Reputatie 7
Badge +28

OK, we zijn benieuwd naar de testresultaten. 

Toch adviseer ik jou om daarnaast ook een Xoro 7619 te kopen voor erbij. Mocht je weer eens storingen ervaren, dan kun je nog altijd storingsvrij naar de NPO-zenders kijken : 

https://www.amazon.de/Xoro-HRT-7619-FullHD-HEVC-T2-Receiver/dp/B018JZR6E0

Reputatie 4
Badge +2

Ik zit weer op de camping. 

Het is weer net zo slecht als kastje nr 1.

Dus 95% achteruitgang. 

Ben helemaal pist off nu

Onmogelijk tv kijken 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Sjjo

Regel vandaag een FTA-ontvanger. Op amazon.de zijn er voldoende te koop. Zie eventueel de link van twee berichten hierboven. 

Reputatie 4
Badge +2

Niet nodig. 

Ik kijk op npo alleen af en toe journaal. 

Dat lukt prima met telefoon en chromecast.

Zit ook een beetje te klooien met zenders zoeken.

Heb ontvangst met de regios

Drente

Flevoland 

Gelderland 

Noord brabant

Overijssel 

Daaruit blijkt dat de antenne funke yagi nx zijn werk wel doet

Als ik eenmaal goed kan kijken na heel lang wat ik noem bufferen en ik switch van kanaal en weer terug begint de ellende weer.

Ik geef op dit moment de schuld aan de hardware van de ZXV7200. 

Volgens mij is die niet stabiel of er staat ergens in de omgeving een stoorzender. 

Hemelsbreed is de afstand van de zender echt niet ver. Gisteren wezen wandelen en 25 min lopen en ik stond onder de toren.

Tussen de zendmast en mijn antennemast staat niets. Als ik op een ladder sta met mijn gezicht op de hoogte van mijn antenne kan ik net tussen de boomtoppen  het puntje van de zendmast zien.

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Net nog ff een andere antenne en andere antenne kabel gepakt of nog ff uit te sluiten. 

Zelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, het ligt echt niet aan de antenne. Daarom adviseer ik jou ook een FTA-ontvanger. Op jouw locatie is dat kennelijk de enigste optie. 

Reputatie 7
Badge +21

@Sjjo ik snap dat je er eigenlijk wel klaar mee bent! Ik wil, na overleg met mijn collega's, nog één poging wagen wat betreft een omruiling als jij daar ook voor open staat.. Zo ja, ben je dan op het moment op de camping of weer thuis?

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Suzan 

Ik ben weer thuis en heb t kastje weer mee.

Omruilen ja graag…

Mvg simon 

Reputatie 7
Badge +21

@Sjjo top! Het gaat weer op dezelfde manier bij Primera de Wolf. Ordernummer voor het te retourneren pakketje is 3941675. Ik heb er heel duidelijk bij gezet, een Rebox ontvanger a.u.b. :pray_tone2:

Reputatie 4
Badge +2

We gaan het weer meemaken. 

Ik laat t wel weer weten..

Alvast bedankt voor de moeite.  

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Suzan. 

Het is weer omgeruild. 

Zie foto.

Ik ben voornemens om na sinds het eerste jaar dat digitenne begon, weet niet eens meer hoeveel jaar geleden de boel de beëindigen.  

Reputatie 7
Badge +28

Zo jammer dat de moderators niet de mogelijkheid hebben om dit beter aan te sturen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hier word ik zo moe van :sob:  Sorry sorry sorry hiervoor. Ik ga een laatste poging doen (niet via de systemen, dat werkt klaarblijkelijk niet). Ik ga even iemand mailen om het, buiten de systemen om, voor elkaar te kunnen krijgen. Zodra ik hier reactie op heb laat ik het je weten! 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Suzan. 

Ik wacht wel ff.

 

 

 

Reageer