Bij het afsluiten van dit Abbonement heel veel jaren geleden zaten gratis 3 digitenne ontvangers .
Nu deze niet meer werken hadden we deze moeten inleveren en daarvoor zou je dan de nieuwe krijgen .
Dit hebben we vanwege de verhuizing en drukte(nog) niet gedaan, maar krijgen wel een mail van KPN waarin staat dat we 2 nieuwe ontvangers hebben en daar dus nu huur voor moeten betalen?
Met dit verhaal gebeld met KPN maar de dame die mij te woord stond, was slecht te verstaan en bleef haar standaard verhaaltje maar houden en ik had geen moment het gevoel dat ze ook echt luisterde naar mijn vraag en probleem ..
Mailen naar KPN kan niet , chatten krijg je een computer met standaard antwoorden .
En bellen ,na eerst een tijd in de wacht te staan dat is met nou ook nog niet echt bevallen...
Graag zou ik zien dat KPN mij even beltnof mailt met mijn probleem ...
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee en zit er over na te denken om met alles maar over te stappen
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel