Beantwoord

Digitenne traag tijdens zappen

  • 1 February 2019
  • 3 reacties
  • 509 keer bekeken

Badge
mijn nieuwe digitenne is erg traag zappen is geen optie duurt zoooo lang en mijn ontvangst springt van 100% naar 30 % naar 0 en is erg irriterend.En teletekst pagina intoetsen verspringt ie van zender .Had met de oude digitenne nergens last van ,maar vind deze zogenaamde verbetering een regelrechte aanfluiting want ontspannen tv kijken is zo geen optie meer helaas groet vin

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Noordzee 1 February 2019, 10:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi vinneke76,

Vervelend dat het nog niet goed werkt. Er zijn een aantal opties om de problemen te verhelpen.

Ga eerst is in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
Geef daarna een nieuwe opdracht zenderzieken via uitgebreid zenderzoeken.

Als je daarna nog geen verbetering ziet, zal je is kunnen kijken naar de opstelling van je antenne.
Kan je even aangeven wat voor antenne je gebruikt en waar je die hebt staan? (binnen/buiten....)

Op je opmerking over teletekst kom ik later terug, eerst de andere problemen verhelpen....
Badge
nou ik denk dat het niet meer hoeft heb m gereset en doet het nu veel vlugger en heb binnenantenne maar hij zegt 100% hoop nu dat ie niet wegvalt maar vooralsnog is het stukken beter ,ook teletekst gelukkig bedankt als het veranderd laat ik wel weten want hiervoor was elke zender minimaal 10 sec en dan nog s 5 voor geluid erbij kwam en is nu 2 sec dus stukken beter groet vincent
Reputatie 7
Badge +28
Fijn Vincent!,

Het resetten van de ontvanger levert inderdaad al vrij vaak de gewenste oplossing op.
Mocht je in de toekomst problemen krijgen met de ontvangst, dan horen we het hier wel.
Want daar is dan ook wel een oplossing voor.

Veel plezier met je nieuwe ontvanger!

Reageer