Beantwoord

E016-0 foutcode bij digitenne

  • 9 April 2021
  • 37 reacties
  • 279 keer bekeken

Reputatie 1

Graag casnr 4637-829-562-3 voorzien van een nieuwe activatie. Ik verblijf op dit moment in Zeeland en ontvang alleen NPO 1 - 2 en 3 heb via RF 35 laten zoeken maar helaas zelfde foutcode.

 

Grt, Jochem

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2021, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 2

Ga ik doen en dank je wel , En de behandeling start as maandag  je hoort van mij als ik weer op de boot ben

 

Nu aan boord wie o wie kan mij helpen 

Reputatie 2

Ai @Supergran, dan snap ik dat jullie in een lastige positie zitten op het moment, hopelijk gaat het wel weer de goede kant op met je man?

Bij een KPN winkel kunnen ze geen CAS ID's activeren @Supergran dus dat gaat niet zo veel opleveren. Als je hier weer een berichtje plaatst als jullie weer naar de boot toe gaan, kunnen we dan alsnog jullie CAS ID activeren!

Zijn nu ff op de boot

Reputatie 2

Weet ik dram maar xijn nu ff een poosje op de boot

Reputatie 2

Ai @Supergran, dan snap ik dat jullie in een lastige positie zitten op het moment, hopelijk gaat het wel weer de goede kant op met je man?

Bij een KPN winkel kunnen ze geen CAS ID's activeren @Supergran dus dat gaat niet zo veel opleveren. Als je hier weer een berichtje plaatst als jullie weer naar de boot toe gaan, kunnen we dan alsnog jullie CAS ID activeren!

Zijn nu aan boord nog een poosje, ligt eraan hoelang mijn man het v, olhoud

Reputatie 2

Mijn casnummer is:4637-602-725-9   Alleen ben ik nu niet meer op de boot en weet niet wanneer we er wel weer zijn, maakt dat uit? Groetjes Supergran

Dat heeft dan inderdaad geen zin, want je moet de Digitenne-box een half uurtje aan hebben staan om de Activatie van jou abonnement te activeren.

Nu aan boord

@Supergran Ik heb m net een duwtje gegeven. Kan je de tuner even aan laten staan?

Reputatie 2

@Supergran Ik heb m net een duwtje gegeven. Kan je de tuner even aan laten staan?

Alles staat aan nu maar kan je het nog een keer doen had het net uit maar nu weer aan

 

 

Reputatie 2

En tot mijm verbazing doet hij het weer kijk net ff hoop dat het goed blijft gaan, mijn dank is groot

 

Klinkt goed. Nu blijft ie het wel doen. Hou er rekening mee dat als de tuner een aantal maanden niet gebruikt wordt, het feestje weer overnieuw begint.

Gelukkig ben ik hier doordeweeks meestal wel ;-)

Reputatie 2

Aangezien mijn man volgende week traject in gaat van bestraling en chemo kuren, 6 weken lang, hoop dat als we weer kunnen de boel het nog doet, als het goed is zijn we er zondag wel weer, en anders het meenemen naar huis toch? Alleen durf hem dan niet op mijn tv boven aan te sluiten, bang dat het mis gaat met de zenders, moet dan daar de gewone ontvanger afkoppelen

Sterkte voor jullie allebei! Stel nou dat het in het weekend niet werkt kun je het beste een kort berichtje in dit topic zetten:

 

(deze bewaken we 7 dagen in de week en dan kan ik of een collega even weer een duwtje geven)

Reputatie 2

Vandaag op de boot geweest de tv heeft  alle zenders  nu hopen dat het zo blijft en het traject is de 19 de juliheb me een week vergist