Beantwoord

Foutcode E033

  • 25 January 2020
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Heb andere tv en digitenne langetijd ( wel nieuwe) niet gebruikt. Krijg foutcode E033-0. wel digitenne logo.

drie zender 1 2 3 Npo , muziek zenders ook drie. antenne wizard gebruikt  ,handmatig en fabriksinstall enz . Lampje brand op ontvanger signaal als een jo-jo. dan 100% dan 48 % dan weer o%. elke hoek van kamer al gehad. Wie heeft idee wat ik mis doe of wat ik moet doen.

 

gr Brt

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 January 2020, 12:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Jenny63 

 

De oplossing gaat in twee stappen. 

Dan zou ik je willen vragen om nu eerst je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan kunnen we daarna verder met stap twee. 
 

Een moderator gaat dan daarna een activatiesignaal versturen.

Reputatie 7
Badge +28

@Jenny63 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jenny63, bedankt voor jouw bericht! Ik zag ook dat je jouw Forum profiel inmiddels had aangevuld, hartstikke fijn. Daardoor kon ik meteen bezig en het activatiesignaal versturen. Wil je de ontvanger eens opnieuw opstarten en indien nodig handmatig zenders zoeken op de onderstaande manier van Noordzee.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Dan de ontvanger op CNN zetten (niet zappen!) In de loop van de dag geeft een moderator dan het activatiesignaal. De activatie kan dan nog een uurtje duren. Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.

Ik hoor graag of het hiermee is opgelost! 

Reputatie 7
Badge +28

Wil je de ontvanger eens opnieuw opstarten en indien nodig handmatig zenders zoeken op de onderstaande manier van Noordzee.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Dan de ontvanger op CNN zetten (niet zappen!) In de loop van de dag geeft een moderator dan het activatiesignaal. De activatie kan dan nog een uurtje duren. Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.

Ik hoor graag of het hiermee is opgelost! 

Jenny63 heeft laten weten dat ze nu weer ontvangst heeft. 

Reputatie 7
Badge +21

@Noordzee, ah top bedankt voor het delen met mij! :smile:

Reageer