geachte,
Sinds jaar en dag heb ik een All in ONe Telfort abonnement en maak in 2 slaapkamers gebruik van digitenne.
Tot en met september 2019 betaalde ik daar 5 euro per digitenne voor dus 10 euro in totaal.
21 okt ontving ik een factuur met nr ** bedrag € 29.60 dit klopt niet, moet 10 euro zijn, dus heb ik direct gebeld. vlg uw collega “eea zou in de vlg factuur geregeld worden”.
21 nov ontving ik factuur ** bedrag 2.40 dit klop niet en dus weer gebeld, “komt goed meneer word opgelost”
21 dec factuur ** ontvangen klopt niet, wederom gebeld en weer uitgelegd.
21 jan factuur ** ontvangen klopt WEER niet. Nu maar via dit bericht een melding maken en hopen dat het nu wel goed komt
U zult begrijpen dat ik de laatste automatische incasso heb in getrokken en indien dit “probleem niet voor 30 jan is opgelost ik stop met mijn abonnement bij Telfort/KPN en digitenne.
Graag uw ACTIE
**
Admin: privégegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel