De verbinding is al die tijd al slecht geweest en vaak kwam er een foutcode, maar sinds gisteren heb ik helemaal geen ontvangst meer in Amersfoort. Gisteren is de verbinding gewijzigd en ik heb de digitenne gereset, maar zenders zoeken kan niet omdat er geen signaal is. Soms slaat de meter uit naar 18 of 19%, maar dan weer op 0.
Stekkers zijn gecontroleerd, de stroom is er af geweest, de antenne heb ik verplaatst en staat in het raam, maar niets helpt.
Beste antwoord door Noordzee
Hoi Gerrit1938,
Ik heb vanaf het begin gezegd dat een buitenmontageset nodig was, en gelukkig is die set nu onderweg. Want morgen is de Tijdrit en daarna beginnen de bergetappes en dan wil je toch de Tour zien!

Voor de lange termijn zul de antenne op een goede positie buiten moeten plaatsen met behulp van de 10 meter lange kabel die bij de buitenmontageset zit.
Heb je met de nieuwe ontvanger de volgende installatievolgorde uitgevoerd?
1/ Eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Uitgebreid zenders zoeken.
Dan de antenne goed uitrichten met behulp van de signaalmeter uit het menu.
Ik hoop voor Gerrit dat hij de buitenmontageset morgen gaat ontvangen en dat het dan wat stabieler gaat worden.
Met jouw hulp moet dat wel lukken!
Bekijk origineel
Ik heb vanaf het begin gezegd dat een buitenmontageset nodig was, en gelukkig is die set nu onderweg. Want morgen is de Tijdrit en daarna beginnen de bergetappes en dan wil je toch de Tour zien!

Voor de lange termijn zul de antenne op een goede positie buiten moeten plaatsen met behulp van de 10 meter lange kabel die bij de buitenmontageset zit.
Heb je met de nieuwe ontvanger de volgende installatievolgorde uitgevoerd?
1/ Eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Uitgebreid zenders zoeken.
Dan de antenne goed uitrichten met behulp van de signaalmeter uit het menu.
Ik hoop voor Gerrit dat hij de buitenmontageset morgen gaat ontvangen en dat het dan wat stabieler gaat worden.
Met jouw hulp moet dat wel lukken!